17-go czerwca w nowym butiku przy ul. Półwiejskiej 23 w Poznaniu, portugalska marka Parfois przygotowała dla swoich klientek wiele niespodzianek. Gośćmi specjalnymi były stylistka Joanna Horodyńska i dziennikarka Marzena Rogalska, która dopingowała uczestniczki zabawy i aktywnie towarzyszyła im podczas zakupów.
Zobacz więcej butów w naszej przebieralni

. „Kto pierwszy w Parfois…ten dyktuje ceny” pod tym hasłem na facebooku przeprowadzana została akcja informująca o evencie. Dla pierwszych 50 fanów Parfois, którzy pojawili się o godzinie 15:00 nie było sklepowych cen! Każda z osób sama decydowała ile zapłaci za dowolnie wybrany przez siebie produkt.
Uczestnicy akcji mogli wybierać produkty z całej, dostępnej w salonie kolekcji. Jedynie czas na wybór był ograniczony. Każda zarejestrowana osoba miała tylko 4 minuty na dokonanie zakupu wymarzonego produktu. Bogaty asortyment salonu Parfois nie ułatwiał zakupów, dlatego do pomocy wkroczyła stylistka Joanna Horodyńska, która doradzała jaką torebkę, zegarek czy biżuterię wybrać, tak aby były zgodne z obowiązującymi w tym sezonie trendami. „Torebki z kolekcji wiosna / lato 2011 to przede wszystkim naturalne kolory, które pasują każdemu bez względu na wiek czy styl. Znajdziemy dużo klasycznego naturalnego brązu, kolor brudnej mięty, barwy kości słoniowej i beże. W tym sezonie wiklinowe torebki czy kosze nosimy nie tylko na plaży, naturalne akcenty wprowadzamy na ulicę.”– komentuje Joanna Horodyńska. „Biżuteria w tym sezonie to z kolei dwa nurty: etniczny i kolor popowy, które pozwalają stworzyć indywidualizm w modzie, odnaleźć własny styl. Ja na przykład dzisiaj połączyłam biżuterię z klimatu etno z art deco. Efekt możecie ocenić sami” – dodaje                                z uśmiechem.

Historia Parfois - portugalskiej marki eleganckich dodatków i modnej biżuterii w Polsce rozpoczęła się w Poznaniu. To właśnie tam w 2009 roku otwarty został pierwszy sklep tej firmy.
Marka Parfois rozwija się na polskim rynku bardzo dynamicznie. Konsekwencją tego rozwoju jest otwieranie butików przy najbardziej prestiżowych ulicach w wielu miastach. Taka polityka firmy spowodowała, że po Galerii Malta, w której sklep Parfois cieszy się dużym zainteresowaniem i popularnością, przyszedł czas na ulicę Półwiejską, jedną z najbardziej popularnych arterii handlowych w ścisłym centrum miasta,  chętnie odwiedzaną przez mieszkańców Poznania i turystów.

Na świecie Parfois to już ponad 200 sklepów w 30 krajach m. in. we Francji, Hiszpanii, Portugalii, Rosji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Kuwejcie i Egipcie. Swoją popularność marka zyskała dzięki przystępnym cenom oraz nowoczesnemu konceptowi, który polega na cotygodniowym wprowadzaniu nowości w małych ilościach, ale o dużej różnorodności. Za unikalny styl produktów marki Parfois odpowiedzialni są projektanci z Porto i Barcelony. Szeroka gama dodatków dla kobiet tj. torebki, buty, apaszki, paski, okulary, zegarki i biżuteria jest stale urozmaicana i wzbogacana o nowe kolekcje, zgodnie ze zmieniającymi się trendami. Stale pojawiające się nowości są odpowiedzią na potrzeby i wymagania klientów.
Parfois w sposób szczególny dba o wystrój wnętrz i wizerunek swoich sklepów, w których przestrzeń i prezentacja asortymentu ułatwiają swobodne poruszanie się i wybór dodatków. Zadowolenie klientów jest najważniejsze, dlatego personel jest starannie dobierany, a obsługa jest zawsze na najwyższym poziomie. Dzięki temu marka gromadzi i stale poszerza grono lojalnych klientów, którzy chętnie i często powracają do sklepów Parfois.

Polska jest rynkiem szczególnie interesującym i ważnym dla portugalskiej marki. Polki uważane są za kobiety otwarte na nowości, lubiące zmiany i podążające za światowymi trendami.
W ciągu najbliższych  lat Parfois planuje otwarcie aż 40 butików na terenie naszego kraju. Już dziś produkty Parfois można kupić m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu, Katowicach, Bydgoszczy, Radomiu i w Zakopanem. 
















Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:

Zegarek na prezent
Ile kalorii mazupa z fasolki szparagowej
sklep medyczny

Wersja do druku