EcoCorner.pl i Ecoist razem w Polsce
„Mamy nadzieję, że torebki Ecoist staną się doskonałym uzupełnieniem dla naszych własnych wyrobów – kołonotatników z okładką z płyty winylowej oraz zeszytów z okładką z pocztówki dźwiękowej, które mają już ugruntowaną pozycję na polskim rynku” – mówi Maciej Mazur, właściciel firmy EcoCorner. Ponad 50 niezwykle oryginalnych i niepowtarzalnych modeli torebek jest obecnie dostępnych na stronie internetowej www.EcoCorner.pl. W przyszłości planowane jest wprowadzenie produktów do sklepów stacjonarnych.
Sklep EcoCorner.pl wprowadza do swojej oferty kolejne produkty wpisujące się w nurt ekologii pozytywnej. „Naszym celem jest promowanie produktów, które będąc możliwie najbardziej ekologiczne, są także oryginalne, designerskie i modne. Przygotowując się do współpracy z marką Ecoist przeprowadziliśmy badania rynku, które wykazały niebywały poziom akceptacji dla tego typu produktów. Chcemy dać polskim konsumentkom możliwość zakupu artykułów, które biją rekordy popularności na całym świecie. Torby Ecoist mają swój własny, łatwo rozpoznawalny styl, który przyciągnął uwagę najbardziej opiniotwórczych magazynów kobiecych w USA i Europie Zachodniej, a także został dostrzeżony przez twórców serialu „ Seks w wielkim mieście”. Mam nadzieję, że również w Polsce spotkają się z podobnym zainteresowaniem” – dodaje Maciej Mazur.
Amerykańska firma Ecoist powstała siedem lat temu w Miami jako rodzinne przedsięwzięcie Yaira i Jonathana Marcoschamer. Ecoist to sposób na wykorzystanie niezliczonej ilości opakowań, które są wykorzystywane przez konsumentów, a następnie wyrzucane.
Podczas wycieczki do Meksyku w 2004 roku bracia Marcoschamer po raz pierwszy spotkali się z procesem przetwarzania zużytych opakowań i wytwarzaniem z nich nieprawdopodobnych wyrobów artystycznych. Wkrótce zarazili swoim pomysłem międzynarodowe korporacje, takie jak Coca-Cola czy Disney, które zgodziły się przekazywać nowo powstałej inicjatywie niepotrzebne opakowania (niepotrzebne najczęściej z powodu błędów w nadruku). Z materiału, który w przeszłości zalegał
w magazynach bądź trafiał bezpośrednio na wysypiska, artyści współpracujący na zasadach fair trade z Ecoist, pochodzący głównie z Meksyku i Peru, wyrabiają unikatowe i niepowtarzalne damskie torebki, które przebojowo wdarły się nawet na salony Hollywood oraz do najważniejszych tytułów prasy kobiecej (Elle Magazine, Harper’s Bazar, Vogue) czyniąc markę Ecoist jedną z najbardziej rozpoznawalnych firm ekologicznych. Amerykańska stacja telewizyjna CNN określiła produkty Ecoist mianem najbardziej imponującego wykorzystania materiałów zbędnych.
Co ważniejsze, dzięki ciągłemu rozwojowi Ecoist „uratował” 15 milionów niepotrzebnych opakowań, a w wyniku akcji „Drzewko za produkt” posadzono już przeszło 100 000 drzew.
Torby Ecosit to prawdziwy triumf upcyclingu – są modne, niepowtarzalne i absolutnie warte zakupu.
Inicjatywa EcoCorner powstała w połowie 2008 roku. Misją firmy jest stworzenie nowego spojrzenia na ekologię – ekologia w wydaniu EcoCorner jest radosna, kolorowa, wiąże się z oryginalnym designem i nowoczesnymi produktami, jest dziedziną pozytywną, posiadającą w sobie moc przyciągania coraz to nowych odbiorców. Celem firmy jest propagowanie ekologii, która nie kojarzy się z nakazami i zakazami.
„Walczymy z nudą i szarością. Chcemy, by produkty, które promujemy, w niczym nie odbiegały od tzw. „normalnych” odpowiedników. Chcemy by były lepsze i to nie tylko dlatego, że są ekologiczne, a przy tym też ładniejsze i ciekawsze” – dodaje Maciej Mazur. By realizować misję Firmy od 2008 roku powstają kolejne projekty. Najważniejsze z nich to sklep internetowy www.EcoCorner.pl dla odbiorców indywidualnych oraz katalog ekologicznych artykułów biurowych skierowany do przedsiębiorstw z Warszawy i okolic.
W najbliższym czasie planowana jest także ekspansja na rynek brytyjski, gdzie EcoCorner planuje otworzyć sklep internetowy pod adresem EcoCorner.co.uk. Oferta sklepu będzie skierowana głównie do klientów indywidualnych.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
mebleWersja do druku
Szukaj
Niacynamid – wszechstronny składnik w dziedzinie pielęgnacji skóry
Niacynamid, znany również jako witamina B3 lub PP, stał się jednym z najpopularniejszych składników w kosmetologii. Jego wszechstronność, de
Zimowy wystrój wnętrz – jak stworzyć magiczną atmosferę na cały sezon?
Zima to niezwykły czas, kiedy wnętrza naszych domów zyskują na znaczeniu jako przestrzenie ciepła, relaksu i spotkań. To nie tylko okres Świąt Bo
Jaka praca na okres świąteczny?
Okres przedświąteczny to wyjątkowo gorący czas w roku. W związku z tym wiele przedsiębiorstw potrzebuje dodatkowych rąk do pracy. Z kolei znaczna częś
Dobry prawnik od nieruchomości — co powinno go cechować?
Rynek nieruchomości to obszar, w którym szczególnie ważna jest znajomość przepisów prawnych i ich praktycznego zastosowania. Każda tra
Elegancki dress code – jak dopasować ubranie do okazji
W świecie biznesu odpowiedni strój to klucz do budowania profesjonalnego wizerunku. Wybór ubrań zależy nie tylko od branży, ale także od konk