Pij mleko z polskimi siatkarzami!
Spis treści
Autor
W sierpniu rusza kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Pij mleko! Będziesz wielki”. Gwiazdami tegorocznej kampanii będą najlepsi polscy siatkarze: Katarzyna Skowrońska – Dolata, Piotr Gruszka i Sebastian Świderski.
„Pij mleko! Będziesz wielki” to najbardziej znana z polskich kampanii społecznych prowadzona cyklicznie od 2003 roku. Tegoroczna kampania jest już piątą odsłoną akcji, której głównym celem jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych. W tegoroczną kampanię zaangażowali się znani polscy siatkarze: Katarzyna Skowrońska – Dolata – Najpiękniejsza Środkowa Polski i Mistrzyni Europy, Piotr Gruszka – trzykrotny Mistrz Polski i Mistrz Świata Juniorów oraz Sebastian Świderski, - Wicemistrz Świata i specjalista od podniebnych wyskoków. Od sierpnia zawodnicy będą zachęcać dzieci do picia mleka, a rodziców do dbania o zdrowie swoich pociech. Tym samym siatkarze dołączyli do grona propagatorów picia mleka dotychczas reprezentowanych przez: Bogusława Lindę, Kayah, Krzysztofa Hołowczyca, Jagnę Marczułajtis, Shreka i Supermana.Siatkarze namawiający najmłodszych do picia mleka pojawią się od sierpnia w reklamach telewizyjnych, na billboardach i innych nośnikach reklamy zewnętrznej w większości polskich miast, w reklamach prasowych i internetowych oraz stacjach radiowych.Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited, która od początku współpracuje przy projekcie, natomiast we współpracę z mediami zaangażowany jest dom mediowy ZenithOptimedia (a w planowanie kampanii internetowej komórka ZED Digital). „Pij mleko! Będziesz wielki” to najbardziej rozpoznawalna kampania społeczna w Polsce, a fakt, że co roku wspierają ją znane twarze i środowisko reklamowo-biznesowe świadczy o jej sile i zasadności. Dziwi mnie jednak kolejny rok nieobecności producentów wyrobów mlecznych i całkowity brak wsparcia ze strony organów rządowych. To właśnie im najbardziej powinno zależeć na promocji zdrowych nawyków żywieniowych i edukacji prozdrowotnej” – komentuje Paweł Kowalewski prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) w Polsce.*************************************
Pomysł kampanii „Pij mleko! Będziesz wielki” powstał w odpowiedzi na problem jakim jest w Polsce osteoporoza oraz rosnący spadek spożycia mleka przez najmłodszych. Kampania jest elementem programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.Ubiegłe edycje okazały się ogromnym sukcesem, a samo hasło „Pij mleko! Będziesz wielki” na trwale zagościło w świadomości Polaków.
Wersja do druku


Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Po co nam kwasy omega-3? – Korzyści zdrowotne i rola w diecie
Kwasy omega-3 to niezbędne tłuszcze, które pełnią kluczową rolę w utrzymaniu zdrowia. Choć organizm ludzki nie jest w stanie ich samodzielnie wytw
Wiosenna pielęgnacja z „efektem wow”
Kwiecień i maj to czas, kiedy chcemy wyglądać fenomenalnie. Nadchodzące Święta, plenerowe spotkania z przyjaciółmi i wspólne wyjazdy motywu
Z miejskiego zgiełku na górskie szlaki – jak sport na świeżym powietrzu zmienia sposób patrzenia na świat?
Współczesne tempo życia, pełne pośpiechu i nadmiaru bodźców, sprawia że coraz więcej osób szuka sposobu na odzyskanie równowa
Wiosenne wypady w nieznane zakątki Warmii i Mazur
Mazury i Warmia to regiony, które od lat kuszą turystów malowniczymi krajobrazami, jeziorami oraz bliskością natury. Na wiosnę warto zaplanowa
Potrzebujesz chwili dla siebie? 5 sygnałów, że kobiece ciało domaga się regeneracji
Kilka dni temu rozpoczęła się wiosna. Towarzyszące jej przesilenie to szczególny czas – z jednej strony symbolizuje odrodzenie, z drugiej &ndas