Podczas jednej z nowojorskich nocy, przed widownią wśród której zasiadły wpływowe postacie ze świata show biznesu, Reebok Classics razem z producentem muzycznym i projektantem - Swizz Beatzem, zaprezentowali wspólne przedsięwzięcie - kampanię Reethym of Lite. Kampania promuje nową kolekcję odzieży i butów Reebok Classic Lite, łączącą w sobie miejski styl Reeboka z lekkością i najnowocześniejszymi technologiami poprzez pokazanie motywu "Reethym of Lite" widzianego okiem samego artysty.
Więcej ciuchów Reebok obejrzeć możesz w naszej przebieralni

Kampania Reethym of Lite łączy telewidzów, ludzi słuchających radio oraz tych, którzy lubią się bawić. – mówi Swizz Beatz. Każdy w swoim życiu musi mieć światło, które go prowadzi. Dla mnie kampania Reethym of Lite to wielka “Międzynarodowa impreza”, łącząca lekkość obuwia, taniec, muzykę, sztukę i styl z rytmem ludzkiego życia. – dodaje.
Kampania Reethym of Lite jest najnowszym etapem współpracy, która na nowo definiuje relacje pomiędzy artystą a marką. Swizz - producent platynowych płyt, artysta, projektant i zarazem filantrop, został dyrektorem kreatywnym działań prowadzonych dla marki, co jednocześnie oznacza powrót Reebok Classics do telewizji.
Swizz swoją muzyczną wizję kampanii Reethym of Lite chce sprowadzić do utworu „International Party” z jego nowej płyty. Kiedy kończyłem nagrywać swoją ostatnią płytę, wiedziałem, że będzie ona idealnie pasować do kampanii. Takie rzeczy się po prostu czuje. Z tekstem i odpowiednim beatem, Swizz był gotowy zwizualizować kampanię, a do realizacji teledysku wybrał najlepszego, znanego na całym świecie reżysera – Chrisa Robinsona.

Wizja Swizza kampanii Reethym of Lite z każdym krokiem stawała się coraz bardziej rzeczywista. Do współpracy zaangażowano najbardziej twórcze umysły w branży, w tym choreografa Hi-Hata i operatora świateł laserowych Eliava Kadosha. Hi-Hat podczas castingu wybrał 25 najlepszych tancerzy z całego świata, dzięki którym można było wprowadzić w życie koncepcję łączącą buty Reebok Lite z tańcem. Kluczowe miejsce w teledysku, zajęło dziewięć wschodzących gwiazd światowego street dance’u: Lil Buck, Haspop, Destini Rogers, B-Boy LL Flex, Kelli Divincen, Daniel Graham, Duncan Tran i B-Boy Lil 'Bob. Poza tancerzami w kulminacyjnej scenie teledysku wzięło udział ponad 150 statystów, stwarzając prawdziwą „międzynarodową imprezę”.

W studiu produkcyjnym Downey Studios w Kalifornii, Light Rave International utworzył instalacje laserową i świetlne efekty. Sztuka przekroczyła swoje granice, gdy zespół stworzył nowatorskie efekty za pomocą laserów, dymu oraz wykorzystania akrylowego okna. W efekcie końcowym znak Classics „R” ukazuje się w wielowymiarowym zamkniętym pudełku.
W ciągu ostatnich lat, skupiliśmy się na stworzeniu wspaniałych produktów na styku życia, sportu i mody. Kolekcja Classic Lite została unowocześniona o nowe materiały, kolory i detale z myślą o ludziach, którzy żyją na pograniczu tańca, sztuki, ulicznej kultury i sportu - to właśnie z nimi chcemy świętować kampanię Reethym of Lite. Swizz ma świetne wyczucie i doskonale rozumie naszą markę. I właśnie to jest naszym sposobem na sukces - mówi Todd Krinsky, szef Reebok Classics.
Od początku Reebok i Swizz zdecydowali, że wszystkie elementy kampanii będą zintegrowane tak, żeby stworzyć efekt synergii. Jedna idea kreatywna została spójnie pokazana poprzez reklamę TV, materiały drukowane, nośniki out-of-home, działania online oraz teledyski. Dodatkowymi elementami uzupełniającymi kampanię są filmy z backstage’u oraz wywiady ze Swizzem, Chrisem, Hi-Hatem i tancerzami - dostępne na stronie www: WeRClassic.com.
Kolekcja Reebok Lite dla kobiet i mężczyzn jest obecnie dostępna w sprzedaży detalicznej na całym świecie. Premierę teledysku Reethym of Lite już dziś można zobaczyć na platformie www.WeRClassic.com.






























Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:

Chleb graham wartości odżywcze
Kurs tańca dla dwojga

Wersja do druku