Kate&Kate w nadmorskim klimacie
Sopot to wyjątkowe miejsce na polskiej mapie designu i mody, w którym nie mogło zabraknąć butiku z najbardziej pożądaną biżuterią Kate&Kate. Nowy sklep oferuje mieszkańcom Trójmiasta, turystom i stałym bywalcom tego nadmorskiego kurortu wyjątkowy biżuteryjny design na najwyższym poziomie.
„Cieszę się, że kolejny butik Kate&Kate powstał właśnie w Sopocie. Osobiście uwielbiam to miasto za jego pozytywną energię i aktywność artystyczną. Zdecydowałam się otworzyć w nim swój kolejny sklep, bo obok butików w Warszawie i Krakowie ekskluzywnej biżuterii Kate&Kate nie mogło zabraknąć w tak prestiżowym kurorcie, jakim jest Sopot. Nowe otwarcie cieszy mnie tym bardziej, iż jest to pierwszy lokal franczyzowy. Kate&Kate właśnie nad morzem nabiera wiatru w żagle” – powiedziała Katarzyna Rychlewska, właścicielka Kate&Kate.
Piękne ozdoby potrzebują wyjątkowej oprawy, dlatego wnętrze lokalu zaprojektowane zostało z artystycznym rozmachem. Architekt Magda Gackowska zaproponowała w tym miejscu ciekawą aranżację. Półki w kształcie kaczych łapek, ściana z ramkami, w których zamiast obrazów wiszą naszyjniki, antresola – miejsce odpoczynku dla klientek oraz lada o nietypowym kształcie. No i oczywiście motyw przewodni, który wyróżnia każdy butik Kate&Kate. W Sopocie jest nim orkiestra złożona z jazzujących mrówek. Największa mierzy prawie 180 cm. Warto wpaść na zakupy i spróbować odnaleźć jej towarzyszki. Ukryły się w różnych miejscach lokalu. W sumie jest ich pięć. Biżuteria Kate&Kate jest nietypowa i z "przymrużeniem oka", tak samo jak mrówki grające w muzycznym bandzie.
W piątek, 29 lipca podczas uroczystego otwarcia sopockiego butiku miała także miejsce konferencja prasowa poświęcona najnowszym trendom w biżuterii. Katarzyna Rychlewska przedstawiła różne rodzaje kobiecości widziane oczami projektantów współpracujących z Kate&Kate, a modelki zaprezentowały biżuterię trzech wyjątkowych marek: Erickson Beamon z Londynu, Patrick Wong z Hong Kongu i Lizzie Fortunato z Nowego Jorku. Przygotowany został także różowy poczęstunek i różowe koktajle na bazie likieru Cointreau – Cointreaupolitan, czyli wariacja na temat słynnego Cosmo. Zaprezentowany został też ekskluzywny kuferek projektu Dity Von Teese z cointreau-wersyjną zawartością. Wieczorem natomiast, na oficjalnym otwarciu dla klientów, miał miejsce pokaz biżuterii, która prezentowana była na modelkach w sukniach Agaty Wojtkiewicz.
„Nawiązaliśmy współpracę z marką Cointreau, gdyż tak jak ona chcemy docierać do fashionistek, kobiet świadomych siebie, idących przez życie modnie i światowo. Lubimy działać pod prąd i dlatego koncepcja Cointreau pasuje do Kate&Kate” – powiedziała Katarzyna Rychlewska, właścicielka Kate&Kate.
Nowy butik Kate&Kate mieści się w Sopocie, przy ul. 3 maja 10
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Co zrobić z jabłek?
Jabłka to niezwykle wszechstronny owoc, który można wykorzystać do przygotowania różnorodnych przetworów, cieszących podniebienie prze
Śluz ślimaka niezwykły składnik koreańskich kosmetyków
Koreańska pielęgnacja skóry od lat fascynuje miłośników beauty na całym świecie. Innowacyjne formuły, niestandardowe składniki i obietnica promiennej
Wyposażenie lodziarni – jak wybrać odpowiednie urządzenia do przechowywania i prezentacji lodów?
Prowadzenie lodziarni to nie tylko praca nad doskonaleniem receptury lodów, ale także umiejętność doboru wyposażenia, które zapewni idealne w
Jak wybrać baterię wannową oraz deszczownicę?
Dzięki bogatemu asortymentowi wyposażenia łazienek możemy dziś stworzyć funkcjonalną przestrzeń. Pomagają nam w tym nowoczesne i eleganckie baterie wan
Anti-aging w tandemie Duety składników dla jesiennego odmłodzenia
Anti-aging to jeden z priorytetów jesieni. Nasza skóra wciąż odczuwa konsekwencje letnich szaleństw, a już na horyzoncie pojawiają się Świ