Rachel Weisz i Bvlgari
Spis treści
Autor
Bohaterką najnowszej, sierpniowej kampanii reklamowej perfum Jasmin Noir została Rachel Weisz. Zapach ten uosabia istotę prestiżu i luksusu marki…..Jasmin Noir niezwykle tajemniczy kwiat, unikatowy i intrygujący.
Cenny, biały i nieskazitelny Jasmin Noir w swej nowej odsłonie ukazuje się jako tajemniczy kwiat o wielu akcentach: enigmatycznym, delikatnym i niesamowicie zmysłowym. Bardzo delikatna i świeża woń kwiatu jaśminu o poranku, w ciągu dnia staje się coraz mocniejsza aż do zachodu słońca, by wieczorem osiągnąć kulminację intensywności...
Rachel Weisz, aktorka filmowa i teatralna, laureatka Oscara i Złotego Globu uosabia styl kobiety Jasmin Noir – nowoczesnej, ale pełnej uroku i zmysłowości.
Bvlgari konsekwentnie promuje swoje zapachy poprzez nawiązanie współpracy reklamowej z gwiazdami. Twarzą ostatnio wprowadzonych perfum Mon Jasmin Noir jest Kirsten Dunst. Marka współpracowała również z Kate Moss, Laetitia Casta, Julian Moore.
Fotografiami do najnowszej kampanii reklamowej zajęli się Mert Alas i Marcus Piggott. Rachel Weisz jest ubrana jedynie w biżuterię Bvgari, przytula się do lwa i flakonu perfum Jasmin Noir. Lew to symbol marki - szlachetności i dostojeństwa. Jej uroda, pieszczona przez miękkie, złote światło, przedstawia niezwykle intrygującą kobiecość. Jej spojrzenie jest połączeniem niewinności i pasji.
Wersja do druku
Cenny, biały i nieskazitelny Jasmin Noir w swej nowej odsłonie ukazuje się jako tajemniczy kwiat o wielu akcentach: enigmatycznym, delikatnym i niesamowicie zmysłowym. Bardzo delikatna i świeża woń kwiatu jaśminu o poranku, w ciągu dnia staje się coraz mocniejsza aż do zachodu słońca, by wieczorem osiągnąć kulminację intensywności...
Rachel Weisz, aktorka filmowa i teatralna, laureatka Oscara i Złotego Globu uosabia styl kobiety Jasmin Noir – nowoczesnej, ale pełnej uroku i zmysłowości.
Bvlgari konsekwentnie promuje swoje zapachy poprzez nawiązanie współpracy reklamowej z gwiazdami. Twarzą ostatnio wprowadzonych perfum Mon Jasmin Noir jest Kirsten Dunst. Marka współpracowała również z Kate Moss, Laetitia Casta, Julian Moore.
Fotografiami do najnowszej kampanii reklamowej zajęli się Mert Alas i Marcus Piggott. Rachel Weisz jest ubrana jedynie w biżuterię Bvgari, przytula się do lwa i flakonu perfum Jasmin Noir. Lew to symbol marki - szlachetności i dostojeństwa. Jej uroda, pieszczona przez miękkie, złote światło, przedstawia niezwykle intrygującą kobiecość. Jej spojrzenie jest połączeniem niewinności i pasji.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Czworonożni terapeuci: Korzyści z posiadania zwierząt w domu
Zwierzęta w domu to nie tylko źródło radości, ale także istotny element wpływający na zdrowie i samopoczucie domowników. Ich obecność przynosi liczne
Outdoor w wielkim mieście
Czy obuwie outdoorowe zarezerwowane jest tylko na górskie szlaki, leśne dukty i zabłocone ścieżki? Oczywiście, że nie. W kolekcji ‘city&rsquo
Wygoda i elegancja w jednym – na jaką okazję wybrać marynarkę damską?
Lubisz klasyczną elegancję, a może Twoją uwagę zwracają subtelne zestawy w tak zwanym stylu biurowym? Marynarki damskie powinny mieć więc stałe miejsce
5 nieznanych szlaków pieszych na Maderze
Madera to prawdziwy raj dla miłośników pieszych wędrówek. Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów krajobrazu wyspy są lewady
Nowy sezon? Nowe buty!
Jak połączyć styl i funkcjonalność w taki sposób, aby powstały buty, które zachwycą designem i wygodą? Na to pytanie odpowiedź zna Lee Cooper. W najn