Natychmiastowa objętość w pudrze
Sezon jesień-zima 2011 będzie połączeniem dwóch trendów, które do tej pory wydawały się niemożliwe do połączenia – ekstremalnej objętości z jej naturalnym przeciwieństwem, czyli nakryciami głowy, które królują obecnie na pokazach największych projektantów mody.
Od teraz fashionistki nie muszą już wybierać pomiędzy doskonałą fryzura a modnym wizerunkiem, ponieważ z odpowiednim produktem do stylizacji będą mogły cieszyć się zarówno świetną fryzurą, jak i oryginalnym nakryciem głowy. Świadoma kobieta, która chce cieszyć się najnowszymi propozycjami mody, nie powinna opuszczać domu bez tego małego i magicznego kosmetyku, który został stworzony specjalnie z myślą o niej przez specjalistów Taft. Dzięki wyjątkowo łatwej aplikacji możesz używać Taft Instant Volume Powder zawsze wtedy, kiedy czujesz, że Twoje włosy potrzebują dodatkowej objętości
- rano, gdy szykujesz się do pracy, w ciągu dnia, gdy chcesz odświeżyć swoją fryzurę, czy wieczorem, przygotowując się do wielkiego wyjścia.
Taft Instant Volume Powder w jednej chwili wyczaruje niezwykła fryzurę – niezależnie od pory dnia, a nawet roku – Twoje włosy zawsze będą idealnie ułożone. Specjalnie stworzona bardzo efektywna formuła sprawia, że dzieki Taft Instant Volume Powder każdy kosmyk Twoich włosów będzie pod skuteczną kontrolą. Aplikacja produktu jest arcyprosta
- wystarczy nasypać nieco pudru na dłoń, rozetrzeć i delikatnie wmasować we włosy. Dla zwiększenia efektu objętości można nałożyć odrobinę pudru bezpośrednio na włosy i wmasować je w nie, jak każdy inny kosmetyk.
Ambasadorka marki Taft, Heidi Klum wie, jak ważna jest odpowiednia stylizacja, kiedy jest się w ciągłym w ruchu i ma się czas tylko na szybką poprawę fryzury.
„Taft Instant Volume Powder jest fantastycznym produktem! Wystarczy posypać nim włosy, wetrzeć proszek i od razu działa! Puder w małym i niepozornym opakowaniu jest tym, na co z niecierpliwością czekają wszystkie kobiety” – mówi topmodelka.
Rekomendowana cena produktu to około 13 zł. Taft Instant Volume Powder pojawi się w sklepach we wrześniu br., a w telewizji oglądać będzie można reklamę z udziałem ambasadorki marki, top modelki Heidi Klum. Dla marki Taft zaplanowano także wsparcie marketingowe w postaci materiałów POS. Reklamę na potrzeby polskiego rynku adaptowała agencja Proximity Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.
Objętość i utrwalenie w jednym? Od września to jest możliwe z Taft Instant Volume Powder
- w sam raz na wietrzne jesienne dni!
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Czworonożni terapeuci: Korzyści z posiadania zwierząt w domu
Zwierzęta w domu to nie tylko źródło radości, ale także istotny element wpływający na zdrowie i samopoczucie domowników. Ich obecność przynosi liczne
Outdoor w wielkim mieście
Czy obuwie outdoorowe zarezerwowane jest tylko na górskie szlaki, leśne dukty i zabłocone ścieżki? Oczywiście, że nie. W kolekcji ‘city&rsquo
Wygoda i elegancja w jednym – na jaką okazję wybrać marynarkę damską?
Lubisz klasyczną elegancję, a może Twoją uwagę zwracają subtelne zestawy w tak zwanym stylu biurowym? Marynarki damskie powinny mieć więc stałe miejsce
5 nieznanych szlaków pieszych na Maderze
Madera to prawdziwy raj dla miłośników pieszych wędrówek. Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów krajobrazu wyspy są lewady
Nowy sezon? Nowe buty!
Jak połączyć styl i funkcjonalność w taki sposób, aby powstały buty, które zachwycą designem i wygodą? Na to pytanie odpowiedź zna Lee Cooper. W najn