Nowa Limited Collection już niebawem w Polsce
Spis treści
Autor
Limited Collection kocha modę. Już za chwilę, ta najgorętsza linia ubrań Marks & Spencer trafi do polskich sklepów – w zupełnie nowej, odświeżonej formule. Jej główną inspiracją są swingujące lata 60., a samą kolekcję promuje dynamiczna i seksowna kampania reklamowa autorstwa ikony fotografii, Rankina.
Jesienna Limited Collection to ukłon w stronę barwnych lat 60., mocno obecnych na wszystkich najważniejszych pokazach mody. Użyte w kolekcji żywe kolory w połączeniu z czernią, połyskiem i stylem edgy tworzą super nowoczesny look wielkomiejskiej ulicy. Seksowne i odważne ubrania mają to wszystko, czego szukają niesforne dziewczyny szykując się na nocne party. To moda dla przebojowych i pewnych siebie kobiet, które kochają awangardę i lubią skupiać na sobie uwagę.
Autorem biało-czarnych zdjęć do kampanii reklamowej jest niekwestionowany mistrz aparatu, Rankin:
“Praca dla tak renomowanej brytyjskiej marki jak Marks & Spencer nad kampanią reklamową nowej Limited Collection była naprawdę ekscytująca. Dorastałem z M&S, marka jest mi naprawdę dobrze znana, jednak praca z Limited Collection pozwoliła mi uchwycić jej młodszą osobowość i energię dziewczyn.”
Za stylizację odpowiadał Way Perry, wydawca magazynu mody Wonderland. Do sesji zostały zaproszone trzy świeże twarze świata mody: Sophie Byron, Suki Waterhouse i Louise De Chevigny. Rezultatem są tętniące dynamiczną, miejską energią zdjęcia, które idealnie oddają charakter nowej Limited Collection.
Wersja do druku
Jesienna Limited Collection to ukłon w stronę barwnych lat 60., mocno obecnych na wszystkich najważniejszych pokazach mody. Użyte w kolekcji żywe kolory w połączeniu z czernią, połyskiem i stylem edgy tworzą super nowoczesny look wielkomiejskiej ulicy. Seksowne i odważne ubrania mają to wszystko, czego szukają niesforne dziewczyny szykując się na nocne party. To moda dla przebojowych i pewnych siebie kobiet, które kochają awangardę i lubią skupiać na sobie uwagę.
Autorem biało-czarnych zdjęć do kampanii reklamowej jest niekwestionowany mistrz aparatu, Rankin:
“Praca dla tak renomowanej brytyjskiej marki jak Marks & Spencer nad kampanią reklamową nowej Limited Collection była naprawdę ekscytująca. Dorastałem z M&S, marka jest mi naprawdę dobrze znana, jednak praca z Limited Collection pozwoliła mi uchwycić jej młodszą osobowość i energię dziewczyn.”
Za stylizację odpowiadał Way Perry, wydawca magazynu mody Wonderland. Do sesji zostały zaproszone trzy świeże twarze świata mody: Sophie Byron, Suki Waterhouse i Louise De Chevigny. Rezultatem są tętniące dynamiczną, miejską energią zdjęcia, które idealnie oddają charakter nowej Limited Collection.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Czworonożni terapeuci: Korzyści z posiadania zwierząt w domu
Zwierzęta w domu to nie tylko źródło radości, ale także istotny element wpływający na zdrowie i samopoczucie domowników. Ich obecność przynosi liczne
Outdoor w wielkim mieście
Czy obuwie outdoorowe zarezerwowane jest tylko na górskie szlaki, leśne dukty i zabłocone ścieżki? Oczywiście, że nie. W kolekcji ‘city&rsquo
Wygoda i elegancja w jednym – na jaką okazję wybrać marynarkę damską?
Lubisz klasyczną elegancję, a może Twoją uwagę zwracają subtelne zestawy w tak zwanym stylu biurowym? Marynarki damskie powinny mieć więc stałe miejsce
5 nieznanych szlaków pieszych na Maderze
Madera to prawdziwy raj dla miłośników pieszych wędrówek. Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów krajobrazu wyspy są lewady
Nowy sezon? Nowe buty!
Jak połączyć styl i funkcjonalność w taki sposób, aby powstały buty, które zachwycą designem i wygodą? Na to pytanie odpowiedź zna Lee Cooper. W najn