Korzystając z przepięknej wrześniowej aury marka Farbotka zaprosiła do współpracy fotografów, projektantów oraz specjalistów od wizerunku. Wspólnym celem stała się organizacja plenerowej sesji zdjęciowej.
Akcja miała miejsce na urokliwych uliczkach Starego Miasta w Krakowie - trudno o lepszy grunt dla prezentacji nowej kolekcji torebek. Kraków nie został więc wybrany przypadkowo, gdyż od wieków przyciąga artystów i jest kulturalnym sercem Polski.
 Na ten sezon marka Farbotka proponuje poręczne torby z nowej jesiennej kolekcji. Są to aktówki z wygodnym zewnętrznym zatrzaskiem, wykonane z lekkiego materiału. Ten model jest praktyczny do przenoszenia wszelkich dokumentów, a przy tym bardziej estetyczny niż tradycyjna aktówka. Wygodę i elegancję wieńczą charakterystyczne dla marki motywy ludowe - białoruskie chabry.  Chabrowy pasek w postaci haftu na torebce będzie niezwykłą ozdobą a może wręcz talizmanem, ze względu na przesłanie które ze sobą niesie. Chabry w tradycji ludowej oznaczają miłość, lojalność, rzetelność. Jednocześnie ich delikatna struktura przywodzi na myśl nieśmiałość w okazywaniu uczuć, stąd wywodzi się opinia, że wręczenie bukietu z chabrów jest wyznaniem skrywanej miłości.
 Wysiłek włożony w przygotowanie sesji widać na jej efektach jakimi są fotografie. Mistrzem obiektywu był pochodzący ze Lwowa fotograf Ka Linin. O makijaż na twarzy modelki oraz drobiazgową stylizację zadbała również lwowianka z pochodzenia Oksana V. Kalinina. Na zdjęciach modelka Alicja Czechowska prezentuje stroje z nowej kolekcji jesień/zima 2011 warszawskiej projektantki Jowity Krzyżanowskiej. Dopełnienie kreacji stanowią niezwykle kobiece buty, jakie można podziwiać w serwisie stylowebutki.pl
Owocem zgranego i profesjonalnego działania zespołu jest komplet efektownych zdjęć. Marka Farbotka planuje również w przyszłości rozwijać międzynarodowe kontakty przy promowaniu folkloru i kultury krajów słowiańskich w modzie.










































Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku