Express yourself - Top Secret - wiosna 2012
Spis treści
Autor
Wejdź do świata mody by wyrazić siebie! Marka Top Secret zachęca w tym sezonie do otwartości, akceptacji siebie i stylizacyjnych poszukiwań. Droga tych poszukiwań wiedzie przez modę, a efektem jest wyrażenie siebie przez sposób ubierania.

W kampanii Top Secret na wiosnę 2012 przed obiektywem Szymona Brodziaka stanęły trzy zupełnie różne modelki: Marzena Pokrzywińska, Dorota Czaja, Michalina Manios. Koncepcja sesji opierała się na ukazaniu ich wyjątkowych osobowości. Choć wszystkie wystąpiły w takich samych ubraniach Top Secret, Troll i Drywash zachowały swój indywidualny styl.
Marzena, rudowłosa pełna uroku osobistego dziewczyna o charakterystycznej urodzie, która wystąpiła w kampanii Top Secret przed rokiem, została pokazana jako piękna i silna kobieta ; Dorota - tancerka, aktorka - twarz marki w minionym sezonie wcieliła się w zmysłową uwodzicielkę. Dołączyła do nich intrygująca osobowość ostatnich miesięcy – Michalina, której pojawienie się w Top Model i trzecie miejsce w programie wywołało spore poruszenie.. Michalina pokazała wszystkim swoją otwartość, odwagę i to, że potrafi walczyć o swoje marzenia. W kampanii Top Secret prezentuje swój autentyzm i niezależność..
Tym trzem, tak różnym pięknym i seksownym kobietom towarzyszy w kampanii jeden- ten sam – niepokorny mężczyzna, Hadrien Bal, co jeszcze bardziej podkreśla zmysłowy charakter sesji.
Kampania ma być inspiracją dla wszystkich, którzy chcą wyrazić siebie przez sposób ubierania ( choć nie tylko!) Prowokuje do zabawy strojem, otwartości, wędrówki po świecie mody, zarówno odważnych eksperymentów jak i spokojnych poszukiwań własnego stylu.
Taki sam cel mają działania marketingowe, które zostaną podjęte w tym sezonie.
W świat Top Secret będą wciągały nie tylko atrakcyjne witryny salonów i okazjonalne promocje asortymentowe i cenowe zachęcające do zakupów. Bliski kontakt z klientami zapewni duża aktywność marki w internecie: kampanie produktowe zachęcające do zainteresowania kolekcją Top Secret, prowadzące do sklepu on-line kampanie i konkursy na portalach związanych z modą, urodą, life-stylem. Strategia budowania pozytywnych relacji z klientami realizowana będzie też poprzez społeczności, m.in. rozwój fanpage Top Secret na Facebooku, współpracę z blogerami i komentatorami mody.
Część zdjęć kampanii express yourself , zyskała w fotografiach Szymona Brodziaka specjalną nowoczesną formę , uzyskana dzięki efektom z innowacyjnego rzutnika Barco FLM HD20,. Zobaczymy je na początku sezonu w kampanii prasowej. Reklamy zaplanowano w tytułach liczących się wśród czytelników nastawionych na informacje o modzie i trendach, kreowanie własnego stylu. Są to Twój Styl, Elle, In Style, Glamour, Gala oraz pisma shoppingowe : Avanti i Hot.
Specjalną formę przyjmie współpraca z miesięcznikiem Claudia. Już w pod koniec lutego w sklepach Top Secret i na łamach miesięcznika pojawi się wspólna kolekcja Claudia & Top Secret. Przedsięwzięcie ma na celu wzajemną promocję obu marek. Przez miesiąc w sklepach Top Secret będzie też można kupić marcowy numer Claudii z kuponem rabatowym uprawniającym do zniżki przy zakupie ubrań z linii Claudia & Top Secret .
Do kwietniowych wydań Claudii, Avanti i Hot zostanie z kolei dołączony katalog prezentujący wiosenno- letnią kolekcję, „Paszport do świata mody Top Secret ” z dołączonym kuponem rabatowym zachęcającym do specjalnych zakupów.
Wszystko po to, by klienci poczuli, że świat Top Secret pozwala im przez modę wyrażać siebie.
Wersja do druku

W kampanii Top Secret na wiosnę 2012 przed obiektywem Szymona Brodziaka stanęły trzy zupełnie różne modelki: Marzena Pokrzywińska, Dorota Czaja, Michalina Manios. Koncepcja sesji opierała się na ukazaniu ich wyjątkowych osobowości. Choć wszystkie wystąpiły w takich samych ubraniach Top Secret, Troll i Drywash zachowały swój indywidualny styl.
Marzena, rudowłosa pełna uroku osobistego dziewczyna o charakterystycznej urodzie, która wystąpiła w kampanii Top Secret przed rokiem, została pokazana jako piękna i silna kobieta ; Dorota - tancerka, aktorka - twarz marki w minionym sezonie wcieliła się w zmysłową uwodzicielkę. Dołączyła do nich intrygująca osobowość ostatnich miesięcy – Michalina, której pojawienie się w Top Model i trzecie miejsce w programie wywołało spore poruszenie.. Michalina pokazała wszystkim swoją otwartość, odwagę i to, że potrafi walczyć o swoje marzenia. W kampanii Top Secret prezentuje swój autentyzm i niezależność..
Tym trzem, tak różnym pięknym i seksownym kobietom towarzyszy w kampanii jeden- ten sam – niepokorny mężczyzna, Hadrien Bal, co jeszcze bardziej podkreśla zmysłowy charakter sesji.
Kampania ma być inspiracją dla wszystkich, którzy chcą wyrazić siebie przez sposób ubierania ( choć nie tylko!) Prowokuje do zabawy strojem, otwartości, wędrówki po świecie mody, zarówno odważnych eksperymentów jak i spokojnych poszukiwań własnego stylu.
Taki sam cel mają działania marketingowe, które zostaną podjęte w tym sezonie.
W świat Top Secret będą wciągały nie tylko atrakcyjne witryny salonów i okazjonalne promocje asortymentowe i cenowe zachęcające do zakupów. Bliski kontakt z klientami zapewni duża aktywność marki w internecie: kampanie produktowe zachęcające do zainteresowania kolekcją Top Secret, prowadzące do sklepu on-line kampanie i konkursy na portalach związanych z modą, urodą, life-stylem. Strategia budowania pozytywnych relacji z klientami realizowana będzie też poprzez społeczności, m.in. rozwój fanpage Top Secret na Facebooku, współpracę z blogerami i komentatorami mody.
Część zdjęć kampanii express yourself , zyskała w fotografiach Szymona Brodziaka specjalną nowoczesną formę , uzyskana dzięki efektom z innowacyjnego rzutnika Barco FLM HD20,. Zobaczymy je na początku sezonu w kampanii prasowej. Reklamy zaplanowano w tytułach liczących się wśród czytelników nastawionych na informacje o modzie i trendach, kreowanie własnego stylu. Są to Twój Styl, Elle, In Style, Glamour, Gala oraz pisma shoppingowe : Avanti i Hot.
Specjalną formę przyjmie współpraca z miesięcznikiem Claudia. Już w pod koniec lutego w sklepach Top Secret i na łamach miesięcznika pojawi się wspólna kolekcja Claudia & Top Secret. Przedsięwzięcie ma na celu wzajemną promocję obu marek. Przez miesiąc w sklepach Top Secret będzie też można kupić marcowy numer Claudii z kuponem rabatowym uprawniającym do zniżki przy zakupie ubrań z linii Claudia & Top Secret .
Do kwietniowych wydań Claudii, Avanti i Hot zostanie z kolei dołączony katalog prezentujący wiosenno- letnią kolekcję, „Paszport do świata mody Top Secret ” z dołączonym kuponem rabatowym zachęcającym do specjalnych zakupów.
Wszystko po to, by klienci poczuli, że świat Top Secret pozwala im przez modę wyrażać siebie.





Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Tenisówki, trampki, sneakersy - wiosenny must-have!
Tenisówki, trampki i sneakersy to obuwie, które powinno znaleźć się w każdej garderobie. Ich uniwersalność, komfort oraz zdolność do nadawania styliza
Ciekawe t-shirty damskie – jak wyróżnić się w tłumie dzięki modnej i wygodnej bazie stylizacji?
Codzienna moda nie musi być nudna, a wygodne ubrania mogą jednocześnie przyciągać wzrok i podkreślać indywidualny styl. Idealnym przykładem są ciekawe
Praca Opiekunów osób starszych w Niemczech - wymagania i korzyści
Opieka nad osobami starszymi w Niemczech to temat niezwykle ważny i zyskujący na popularności, szczególnie wśród osób poszukujących st
Na narty z dziećmi - gdzie na narty z dzieckiem w Polsce i za granicą, czyli pierwsze kroki na stoku
Ferie czas start! Gdy za oknem śnieg a dzieci rozpoczynają przerwę zimową, zaczynamy się zastanawiać jaki kierunek wybrać, aby dziecko zaraziło się mi�