Rewolucja psychologiczna push-up’a
Spis treści
Autor
A jednak stało się! Okazuje się, że naprawdę przyzwoity biustonosz typu push-up, o dobrej konstrukcji może uczynić cuda zarówno z kobiecym ciałem jak i duszą
Nikogo chyba nie dziwi fakt, że wzmożone ciśnienie mężczyzn, powodowane jest widokiem piersi ubranych w push-up. Jednak zaskakujące jest to, w jaki sposób biust w push-upie oddziałuje na same kobiety.
Czy jednak opinia, z którą wiele osób w dalszym ciągu jeszcze się nie zgadza, jakoby wygląd nie miał aż takiego znaczenia, nie wydaje się być nadwyraz słuszna? Czyżby dobry wygląd mógł uleczyć.
Sprawdźmy to.
Aż 75 % kobiet, noszących biustonosz push-up, deklaruje zwiększenie pewności siebie dzięki jego niewiarygodnemu efektowi. Tak informują wyniki pierwszych badań naukowych bielizny push-up.
To jedyne w swoim rodzaju badanie, przeprowadzone przez naukowców Psychologii na Uniwersytecie w Manchester, dowiodło, że istnieje ścisły związek między efektem uzyskanym przez push-up, a zwiększoną samooceną i pewnością siebie. Było to niezwykle ważne odkrycie, gdyż skłoniło samego nadzorującego badanie, profesora Geoff’a Beattie do wystosowania apelu do kobiet, w którym nawoływał do rezygnowania z niepotrzebnych operacji powiększania biustu.
Przebieg badania
Badanie oparte było na obserwacji zachowań kobiet, ubranych w push-upy, które nigdy nie podjęły się operacji powiększenia biustu. Miało na celu sprawdzenie czy pełniejszy dekolt faktycznie pozytywnie wpływa na zwiększenie pewności siebie.
Ponad 60 nagrań video przedstawiało kobiety w wieku od 20 do 55 lat, filmowane w trzech różnych momentach w ciągu dnia. Porównywano ich zachowania w sytuacjach, gdy miały na sobie biustonosz push-up oraz zwykły codzienny stanik.
Analizowano trzy podstawowe typy zachowań, mające związek z pewnością siebie oraz jego brakiem i obserwowano ich częstotliwość podczas nagrań. Wyniki pokazały, że:
• Czynność uśmiechania się, wskazująca na pozytywne emocje i pewność siebie, zwiększyła się aż o 73% w sytuacjach, kiedy badane miały na sobie push-up.
• Odwracanie wzroku i przerywanie kontaktu wzrokowego, kojarzone z niską pewnością siebie, zmniejszyło się o 41 %
• Uspokajające gesty, takie jak głaskanie brody czy wycieranie czoła, które sygnalizują bardzo niską pewność siebie, zmniejszyły się o 64%.
Profesor Geoff Beattie określił powyższe wyniki jako „oszałamiające”.
„Różnice są dużo bardziej widoczne, niż sądziliśmy” – mówi profesor.- „Badanie wykazało jasno, że noszenie biustonosza zwiększającego biust ma wyraźny wpływ na niewerbalne zachowania, które są ściśle związane z pewnością siebie. Wszyscy wiemy, że nasza pewność siebie wpływa na osiągnięcia w pracy i w życiu prywatnym. Społeczeństwo wywiera ogromny nacisk w kwestii wyglądu, a to odpowiednio oddziałuje na kobiety i ich postrzeganie swoich ciał. To wszystko ostatecznie znacząco wpływa na poczucie pewności siebie.
W tym badaniu nie interesowało mnie, co mówią kobiety na temat swojego samopoczucia
w różnych biustonoszach. Badanie koncentrowało się wyłącznie na zachowaniach, które obrazują podświadome mechanizmy, mówiące nam znacznie więcej.
Mam nadzieję, że te wyniki zniechęcą kobiety od zwiększania pewności siebie tak drastycznymi sposobami, jak implanty piersi. Nasze badanie po raz pierwszy potwierdza, że to, co kobiety noszą, może pozytywnie wpłynąć na ich pewność siebie” .
Badanie zlecone przez firmę ze 110-letnią tradycją
Jest to pierwsze badanie naukowe, ukazujące związek między pewnością siebie ,a wyglądem dekoltu. Zostało zlecone przez firmę Gossard, w związku z powstaniem nowego biustonosza push-up Super Egoboost. Ten właśnie model użyto w badaniach.
Stacey Lindsay, główna projektantka Glossarda, odpowiedzialna za projekt Super Egoboost, wyjaśnia.
- „Wierzymy, że te badania sprawią, że mniej kobiet będzie poddawać się niepotrzebnym operacjom powiększania piersi, szczególnie, że tak wiele ostatnio się słyszy o aferach z implantami PIP. Wyniki badania pokazują, że nie trzeba iść pod nóż, żeby mieć zabójczy, zwiększający pewność siebie biust. Gossard tworzy bieliznę od 110 lat i wie, że zachwycający dekolt w dobrze zaprojektowanym, solidnie skonstruowanym biustonoszu może podnieść poczucie własnej wartości i zapewnić naszym klientkom uczucie przyjemności. Teraz mamy na to naukowy dowód” .
AB OVO LINGERIE na podstawie artykułu opublikowanego przez www.dailymail.co.uk,
autorstwa Deborah Arturs
Wersja do druku
Czy jednak opinia, z którą wiele osób w dalszym ciągu jeszcze się nie zgadza, jakoby wygląd nie miał aż takiego znaczenia, nie wydaje się być nadwyraz słuszna? Czyżby dobry wygląd mógł uleczyć.
Sprawdźmy to.
Aż 75 % kobiet, noszących biustonosz push-up, deklaruje zwiększenie pewności siebie dzięki jego niewiarygodnemu efektowi. Tak informują wyniki pierwszych badań naukowych bielizny push-up.
To jedyne w swoim rodzaju badanie, przeprowadzone przez naukowców Psychologii na Uniwersytecie w Manchester, dowiodło, że istnieje ścisły związek między efektem uzyskanym przez push-up, a zwiększoną samooceną i pewnością siebie. Było to niezwykle ważne odkrycie, gdyż skłoniło samego nadzorującego badanie, profesora Geoff’a Beattie do wystosowania apelu do kobiet, w którym nawoływał do rezygnowania z niepotrzebnych operacji powiększania biustu.
Przebieg badania
Badanie oparte było na obserwacji zachowań kobiet, ubranych w push-upy, które nigdy nie podjęły się operacji powiększenia biustu. Miało na celu sprawdzenie czy pełniejszy dekolt faktycznie pozytywnie wpływa na zwiększenie pewności siebie.
Ponad 60 nagrań video przedstawiało kobiety w wieku od 20 do 55 lat, filmowane w trzech różnych momentach w ciągu dnia. Porównywano ich zachowania w sytuacjach, gdy miały na sobie biustonosz push-up oraz zwykły codzienny stanik.
Analizowano trzy podstawowe typy zachowań, mające związek z pewnością siebie oraz jego brakiem i obserwowano ich częstotliwość podczas nagrań. Wyniki pokazały, że:
• Czynność uśmiechania się, wskazująca na pozytywne emocje i pewność siebie, zwiększyła się aż o 73% w sytuacjach, kiedy badane miały na sobie push-up.
• Odwracanie wzroku i przerywanie kontaktu wzrokowego, kojarzone z niską pewnością siebie, zmniejszyło się o 41 %
• Uspokajające gesty, takie jak głaskanie brody czy wycieranie czoła, które sygnalizują bardzo niską pewność siebie, zmniejszyły się o 64%.
Profesor Geoff Beattie określił powyższe wyniki jako „oszałamiające”.
„Różnice są dużo bardziej widoczne, niż sądziliśmy” – mówi profesor.- „Badanie wykazało jasno, że noszenie biustonosza zwiększającego biust ma wyraźny wpływ na niewerbalne zachowania, które są ściśle związane z pewnością siebie. Wszyscy wiemy, że nasza pewność siebie wpływa na osiągnięcia w pracy i w życiu prywatnym. Społeczeństwo wywiera ogromny nacisk w kwestii wyglądu, a to odpowiednio oddziałuje na kobiety i ich postrzeganie swoich ciał. To wszystko ostatecznie znacząco wpływa na poczucie pewności siebie.
W tym badaniu nie interesowało mnie, co mówią kobiety na temat swojego samopoczucia
w różnych biustonoszach. Badanie koncentrowało się wyłącznie na zachowaniach, które obrazują podświadome mechanizmy, mówiące nam znacznie więcej.
Mam nadzieję, że te wyniki zniechęcą kobiety od zwiększania pewności siebie tak drastycznymi sposobami, jak implanty piersi. Nasze badanie po raz pierwszy potwierdza, że to, co kobiety noszą, może pozytywnie wpłynąć na ich pewność siebie” .
Badanie zlecone przez firmę ze 110-letnią tradycją
Jest to pierwsze badanie naukowe, ukazujące związek między pewnością siebie ,a wyglądem dekoltu. Zostało zlecone przez firmę Gossard, w związku z powstaniem nowego biustonosza push-up Super Egoboost. Ten właśnie model użyto w badaniach.
Stacey Lindsay, główna projektantka Glossarda, odpowiedzialna za projekt Super Egoboost, wyjaśnia.
- „Wierzymy, że te badania sprawią, że mniej kobiet będzie poddawać się niepotrzebnym operacjom powiększania piersi, szczególnie, że tak wiele ostatnio się słyszy o aferach z implantami PIP. Wyniki badania pokazują, że nie trzeba iść pod nóż, żeby mieć zabójczy, zwiększający pewność siebie biust. Gossard tworzy bieliznę od 110 lat i wie, że zachwycający dekolt w dobrze zaprojektowanym, solidnie skonstruowanym biustonoszu może podnieść poczucie własnej wartości i zapewnić naszym klientkom uczucie przyjemności. Teraz mamy na to naukowy dowód” .
AB OVO LINGERIE na podstawie artykułu opublikowanego przez www.dailymail.co.uk,
autorstwa Deborah Arturs
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Jak dobra? rozmiar stanikaWersja do druku
Szukaj
Jaka praca na okres świąteczny?
Okres przedświąteczny to wyjątkowo gorący czas w roku. W związku z tym wiele przedsiębiorstw potrzebuje dodatkowych rąk do pracy. Z kolei znaczna częś
Dobry prawnik od nieruchomości — co powinno go cechować?
Rynek nieruchomości to obszar, w którym szczególnie ważna jest znajomość przepisów prawnych i ich praktycznego zastosowania. Każda tra
Elegancki dress code – jak dopasować ubranie do okazji
W świecie biznesu odpowiedni strój to klucz do budowania profesjonalnego wizerunku. Wybór ubrań zależy nie tylko od branży, ale także od konk
Najlepsza sukienka na wesele dla mamy: garść porad
Dzień, w którym własne dziecko bierze ślub jest wyjątkowy w życiu każdej matki. To szczególna chwila, która na zawsze pozostaje w pam
Ciasto zza oceanu na świąteczny stół – przepis na sernik nowojorski
Podobno nowojorczycy wierzą, że ich sernik (zwany tam cheesecake) był pierwszy na świecie i nikt wcześniej takiego ciasta nie robił. Jakkolwiek było, war