Oszczędzasz wodę, segregujesz odpadki, a miasto przemierzasz na rowerze? Brawo! Tej wiosny swoje proekologiczne podejście do życia wyraź również w modzie. Oprócz eko-warsztatów i angażowania się w ochronę środowiska ucz siebie i swoje otoczenie ekologii ubiorem, bo moda na „zielone” dotarła także do świata ubrań i dodatków.

Sezon wiosna/lato 2012 to nie tylko pastele i kolory fluo. To przede wszystkim zwrócenie uwagi wszystkich zakochanych w modzie na istotę ochrony środowiska naturalnego. Kiedy wszystko za oknem się zieleni, także Ty idź tym tropem, pokazując jednocześnie, że ekologia nie jest Ci obca.
Hasło „GO GREEN” to już nie tylko zdrowa żywność i wspieranie różnego rodzaju organizacji, to przede wszystkim wiosenne odcienie trawy, sałaty czy świeżych ziół na T-shirtach, sukienkach, wszelkich dodatkach i biżuterii. Zieleń zestawiona z kolorami ziemi i naturalnymi, niebarwionymi tkaninami, pokaże nie tylko, że masz wyczucie stylu, ale przede wszystkim, że zrównoważony rozwój i ekologia to dla Ciebie nie tylko puste słowa.

Coraz więcej marek stawia na świadomość ekologiczną, mobilizując swoich klientów do aktywnej postawy wobec degradacji środowiska naturalnego. Dając dobry przykład zachęcają do oszczędzania zasobów naturalnych i recyklingu zużytej czy też nienoszonej już odzieży. Linia dżinsów Water<Less™ z kolekcji marki Levi’s®, do produkcji których wykorzystano nawet do 96% mniej wody niż przy tradycyjnej technologii, czy też akcja marki Calzedonia, która premiuje zniżką na zakupy każdy strój kąpielowy oddany do recyklingu, to tylko jedne z licznych działań jakie branża odzieżowa podejmuje by chronić środowisko naturalne. Jeśli chcesz pokazać, że i Tobie zależy by żyć w harmonii z naturą, śledź na bieżąco ekologiczne akcje znanych marek i wyraź to na co dzień „grając w zielone” swoim ubiorem


















Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:

Ile kalorii mają śledzie
Ile kalorii ma sałatka śledziowa z majonezem

Wersja do druku