Herbatki z ziołowego ogródka…
Spis treści
Autor
Melisa, tymianek i koper włoski – to składniki trzech herbatek BoboVita „Z ziołowego ogródka”. Nowe herbatki: „Na spokojne chwile”, „Na suchy nosek” i „Na lekki brzuszek” zawierają specjalnie dobrane kompozycje ziół, mają delikatny smak i przyjemny aromat. Mogą być podawane o każdej porze dnia i są polecane zarówno dzieciom, jak i całej rodzinie.
Herbatkę BoboVita „Na lekki brzuszek”, której głównym składnikiem jest koper włoski, można podawać dziecku, zwłaszcza po posiłkach lub podczas drobnych niepokojów związanych z trawieniem. Oprócz kopru włoskiego w herbatce znajduje się lekkostrawna kompozycja ziół: anyżu, rumianku oraz olejku eterycznego z kopru.Herbatka BoboVita „Na suchy nosek” z tymiankiem świetnie sprawdza się w okresie przeziębień, gdy mały organizm narażony jest na jesienne lub zimowe osłabienie odporności. W herbatce znajduje się wspomagająca kompozycja tymianku, kopru, anyżu, mięty pieprzowej oraz olejków eterycznych z kopru oraz tymianku. Herbatkę „Na spokojne chwile”, która zawiera melisę, można podawać, gdy dziecko jest niespokojne, przed odpoczynkiem w trakcie dnia lub tuż przed snem. Napój zawiera kojącą kompozycję ziół: rumianku, melisy, lipy oraz olejku eterycznego z rumianku. Wszystkie herbatki przeznaczone są dla niemowląt już po 4. miesiącu życia.- „Herbatki BoboVita „Z ziołowego ogródka” są bezpiecznym, stworzonym specjalnie dla niemowląt, odpowiednikiem herbat dla dorosłych. Mają łagodny smak i przyjemny aromat, dlatego dzieci bardzo je lubią i chętnie piją. Dzięki wyjątkowym kompozycjom ziół herbatki BoboVita „Z ziołowego ogródka” doskonale sprawdzają się, gdy dziecko jest niespokojne lub tuż po posiłkach, ale również przed snem, podczas drobnych niepokojów oraz gdy układ odpornościowy dziecka jest osłabiony. Dla mam szczególnie ważne jest to, że herbatki są w pełni bezpieczne, są produktami bezglutenowymi i są bardzo wydajne” – powiedziała Monika Zawadzka, Kierownik Produktu, NUTRICIA Polska.Na sugestywnych, kolorowych opakowaniach herbatek występuje miś BoboVita, który trzyma w ręce kubek niekapek z herbatką. Miś stoi pośród ziół: melisy, tymianku oraz kopru włoskiego. Na etykiecie herbatki „Na spokojne chwile” miś występuje z ulubionym pluszakiem, „Na spokojne chwile” masuje się po brzuszku, natomiast na opakowaniu herbatki „Na suchy nosek” owinięty jest grubym, ciepłym szalikiem. Wszystkie herbatki BoboVita „Z ziołowego ogródka” mają wygodne, 200-gramowe opakowania, dostępne w sprzedaży od października 2007. Herbatki BoboVita to bezpieczny odpowiednik herbaty dla dorosłych. W przeciwieństwie do czarnej herbaty nie zawierają one szkodliwej dla maluchów teiny. Są również bezpieczniejsze od owocowych herbat dla dorosłych, które posiadają zbyt wysoką koncentrację składników. Ze względu na starannie opracowany skład, herbatki BoboVita są bezpieczne dla niemowląt i małych dzieci, a ich pyszne smaki przypadają do gustu również dorosłym. Herbatki BoboVita „Z ziołowego ogródka” to kolejne smaki w bogatej ofercie herbatek BoboVita. Na początku 2007 roku na rynku pojawiły się dwa nowe smaki: Herbatka z owoców południowych oraz Herbatka z czerwonych winogron (obie po 5. miesiącu). Również w 2007 roku najpopularniejsze herbatki BoboVita, z jabłka i melisy (po 4. miesiącu) oraz owocowa (po 9. miesiącu) pojawiły się na rynku w większych, 400-gramowych opakowaniach. Po wprowadzeniu herbatek „Z ziołowego ogródka” rodzina herbatek BoboVita posiada 13 smaków.Debiut rynkowy nowych herbatek BoboVita Z ziołowego ogródka wspierać będzie kampania promocyjno – reklamowa w prasie, powiązana z działaniami POS oraz edukacyjnymi przy wykorzystaniu direct mailingu do mam. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Arip. Działania BTL przygotowały agencje Arip oraz Humanone. Zakup mediów zaplanował i zrealizował Macroscope OMD. Działania PR realizuje ALERT MEDIA Communications.BoboVita to rodzina doskonałych produktów spożywczych dla niemowląt i małych dzieci do 3. roku życia. Są to herbatki, kaszki, obiadki, zupki, desery, musy owocowe i soczki dostosowane do różnych etapów rozwoju dziecka. Firma wprowadziła na polski rynek m.in. musy owocowe BoboVita Frutapura oraz ciasteczka „Chrupaczki” – idealną przekąskę szczególnie dla ząbkujących dzieci. Łącznie marka BoboVita obejmuje ponad sto różnych produktów dla dzieci do lat trzech.
Wersja do druku
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Szalik kaszmirowyWersja do druku
Szukaj
Czworonożni terapeuci: Korzyści z posiadania zwierząt w domu
Zwierzęta w domu to nie tylko źródło radości, ale także istotny element wpływający na zdrowie i samopoczucie domowników. Ich obecność przynosi liczne
Outdoor w wielkim mieście
Czy obuwie outdoorowe zarezerwowane jest tylko na górskie szlaki, leśne dukty i zabłocone ścieżki? Oczywiście, że nie. W kolekcji ‘city&rsquo
Wygoda i elegancja w jednym – na jaką okazję wybrać marynarkę damską?
Lubisz klasyczną elegancję, a może Twoją uwagę zwracają subtelne zestawy w tak zwanym stylu biurowym? Marynarki damskie powinny mieć więc stałe miejsce
5 nieznanych szlaków pieszych na Maderze
Madera to prawdziwy raj dla miłośników pieszych wędrówek. Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów krajobrazu wyspy są lewady
Nowy sezon? Nowe buty!
Jak połączyć styl i funkcjonalność w taki sposób, aby powstały buty, które zachwycą designem i wygodą? Na to pytanie odpowiedź zna Lee Cooper. W najn