NIFE Retro Chic
Spis treści
Autor
Nowa kolekcja NIFE jest inspirowana szeroko pojętym stylem retro. W tym sezonie marka przenosi nas do świata stylowych lat 60’, w których główną rolę odgrywa intensywna i odważna paleta kolorów.

Wpływ powracającej do łask mody retro oraz stylistyki rodem z kultowego Mad Man’a miały na markę istotny wpływ. Nowa kolekcja to przede wszystkim sukienki, (z których marka niewątpliwie słynie) kraciaste i satynowe koszule oraz wysokie, ołówkowe spódnice. Nowością są dłuższe żakiety bez kołnierzyka i z półokrągłym dekoltem. Elementem, który wyróżnia kolekcję Retro Chic są odważne tonacje kolorystyczne. Znajdziemy tu intensywne i soczyste odcienie lazuru, kobaltu oraz fuksji, które marka łączy w ciekawe zestawy ze stonowanymi barwami, również występującymi w kolekcji.
Twarzą kampanii NIFE została Marta Pawilik, która po raz drugi stanęła przed obiektywem Kamila Majdańskiego. Przepych dodatków, eklektyzm, a także drapieżność i zmysłowość łączą się w retro stylizacjach, podkreślając uniwersalny charakter całej kolekcji. Całość wyraża się w nazwie kolekcji Retro Chic, przez którą marka kreuje własną wizję nowoczesnej mody casualowej osadzonej w stylistyce lat sześćdziesiątych.
Kolekcja pojawi się na początku września w e-sklepie marki.
Wersja do druku

Wpływ powracającej do łask mody retro oraz stylistyki rodem z kultowego Mad Man’a miały na markę istotny wpływ. Nowa kolekcja to przede wszystkim sukienki, (z których marka niewątpliwie słynie) kraciaste i satynowe koszule oraz wysokie, ołówkowe spódnice. Nowością są dłuższe żakiety bez kołnierzyka i z półokrągłym dekoltem. Elementem, który wyróżnia kolekcję Retro Chic są odważne tonacje kolorystyczne. Znajdziemy tu intensywne i soczyste odcienie lazuru, kobaltu oraz fuksji, które marka łączy w ciekawe zestawy ze stonowanymi barwami, również występującymi w kolekcji.
Twarzą kampanii NIFE została Marta Pawilik, która po raz drugi stanęła przed obiektywem Kamila Majdańskiego. Przepych dodatków, eklektyzm, a także drapieżność i zmysłowość łączą się w retro stylizacjach, podkreślając uniwersalny charakter całej kolekcji. Całość wyraża się w nazwie kolekcji Retro Chic, przez którą marka kreuje własną wizję nowoczesnej mody casualowej osadzonej w stylistyce lat sześćdziesiątych.
Kolekcja pojawi się na początku września w e-sklepie marki.





Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Po co nam kwasy omega-3? – Korzyści zdrowotne i rola w diecie
Kwasy omega-3 to niezbędne tłuszcze, które pełnią kluczową rolę w utrzymaniu zdrowia. Choć organizm ludzki nie jest w stanie ich samodzielnie wytw
Wiosenna pielęgnacja z „efektem wow”
Kwiecień i maj to czas, kiedy chcemy wyglądać fenomenalnie. Nadchodzące Święta, plenerowe spotkania z przyjaciółmi i wspólne wyjazdy motywu
Z miejskiego zgiełku na górskie szlaki – jak sport na świeżym powietrzu zmienia sposób patrzenia na świat?
Współczesne tempo życia, pełne pośpiechu i nadmiaru bodźców, sprawia że coraz więcej osób szuka sposobu na odzyskanie równowa
Wiosenne wypady w nieznane zakątki Warmii i Mazur
Mazury i Warmia to regiony, które od lat kuszą turystów malowniczymi krajobrazami, jeziorami oraz bliskością natury. Na wiosnę warto zaplanowa
Potrzebujesz chwili dla siebie? 5 sygnałów, że kobiece ciało domaga się regeneracji
Kilka dni temu rozpoczęła się wiosna. Towarzyszące jej przesilenie to szczególny czas – z jednej strony symbolizuje odrodzenie, z drugiej &ndas