21 lutego 2013 roku odbył się pokaz bielizny damskiej i męskiej firmy Atlantic na tegoroczny sezon wiosna-lato. Cała impreza odbywała się (w modnym ostatnio) Barze Cenzura na ul. Mysiej 3 w Warszawie.
    Kilkugodzinna impreza uraczyła gości zarówno strawą duchową jak i czysto materialną (oryginalne przystawki). Projektantki Atlantic Joanna Zielonka i Marzena Rajkiewicz przybliżyły przybyłym dziennikarzom specyfikę najnowszej kolekcji oraz trendy w branży bieliźniarskiej.
    Czy podobają mi się najnowsze propozycje firmy Atlantic? Zdecydowanie tak. Marka ta w sezonie wiosenno-letnim postawiła na… ponadczasowość i wygodę. Wyraźnie widać, że projektantom zależało na uniwersalnym podkreślaniu piękna poprzez zadowolenie osoby, noszącej bieliznę, a nie na efekciarskich krojach i widowiskowych materiałach. Ta kolekcja to (w bieliźnie damskiej)  zbiór pięknych, pastelowych biustonoszy w klasycznym ujęciu oraz zmysłowych fig, zakrywających więcej niż ostatnio przyjęte, lecz jednocześnie zgrabnie podkreślających kobiece kształty.
    Seria dla mężczyzn jest również interesująca – szczególnej uwadze polecam Paniom model „Magic Pocket”. Nazwa wszystko wyjaśnia.
    Inspiracją dla marki Atlantic była moda lata 80. XX wieku, ale moim zdaniem projektanci wznieśli się dużo wyżej niż sami oczekiwali.
    Kolekcja jest już dostępna w sklepach.


Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku