Y - znak Pokolenia
Zdecydowanie tak! 20 maja podczas prezentacji produktowej w Leroy Merlin odbył się premierowy pokaz specjalnego konceptu firmy Gardinia: „Pokolenie Y – lubię to.”
Początek, czyli „Młodzi projektują dla młodych”.
Ponad rok temu, w kwietniu 2012 roku , wrocławska Akademia Sztuk Pięknych wspólnie z firmą Gardinia, międzynarodowym producentem artykułów dekoracji i aranżacji okna, ogłosiła konkurs skierowany do studentów Katedry Wzornictwa Przemysłowego. Nosił on nazwę „Metamorfoza okna, czyli Młodzi projektują dla Młodych”. Jego przedmiotem było zgłoszenie projektu produktu z asortymentu Gardinii zindywidualizowanego w taki sposób, aby trafiał w gusta i oczekiwania młodych odbiorców. Jury doceniło m.in. projekt zakończenia karnisza w kształcie litery „Y” autorstwa Rafała Modlingera. I właśnie produkt wykonany według tego projektu firma Gardinia już wkrótce wprowadzi na rynek.
Taki był początek kolekcji „Pokolenie Y - lubię to!”
Pokolenie Y szuka odważnych rozwiązań!
Pokolenie Y to osoby młode, pewne siebie i gotowe do podejmowania nowych wyzwań. Nie boją się odważnych rozwiązań i chętnie dopasowują produkty do swoich własnych potrzeb, tworząc unikalne kompozycje i indywidualne aranżacje. Pomiędzy najmłodszymi a najstarszymi z pokolenia Y jest 15 lat różnicy, co powoduje, że jest to nie tylko ciekawa, ale również liczna i zróżnicowana grupa docelowa. Obejmuje ona zarówno osoby, które są dopiero na początku swojej drogi życiowej i już teraz poszukują nie tylko okazyjnych cen, ale także produktów dopasowanych do ich nietypowych wymagań; oraz takie, które osiągnęły pewien status i świadomie kształtują swój świat, w pełni korzystając z niesionych przez niego możliwości.
Nie przejdzie bez echa!
Specjalnie wyselekcjonowane produkty z portfolio Gardinii trafiły do katalogu artykułów dekoracji okna, które swoim kształtem, wyglądem lub możliwościami aranżacyjnymi odpowiadają wymaganiom młodych osób. Od lipca w sklepach Leroy Merlin rozpoczną się specjalne happeningi zbierające danego dnia w jednym miejscu najaktywniejszych z pokolenia Y. „Ygrekowa rewolucja” się rozpoczęła i nie ma od niej odwrotu.
Jeśli należysz do pokolenia Y – wybierz produkty z kolekcji Gardinii, a na pewno je polubisz!
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Niacynamid – wszechstronny składnik w dziedzinie pielęgnacji skóry
Niacynamid, znany również jako witamina B3 lub PP, stał się jednym z najpopularniejszych składników w kosmetologii. Jego wszechstronność, de
Zimowy wystrój wnętrz – jak stworzyć magiczną atmosferę na cały sezon?
Zima to niezwykły czas, kiedy wnętrza naszych domów zyskują na znaczeniu jako przestrzenie ciepła, relaksu i spotkań. To nie tylko okres Świąt Bo
Jaka praca na okres świąteczny?
Okres przedświąteczny to wyjątkowo gorący czas w roku. W związku z tym wiele przedsiębiorstw potrzebuje dodatkowych rąk do pracy. Z kolei znaczna częś
Dobry prawnik od nieruchomości — co powinno go cechować?
Rynek nieruchomości to obszar, w którym szczególnie ważna jest znajomość przepisów prawnych i ich praktycznego zastosowania. Każda tra
Elegancki dress code – jak dopasować ubranie do okazji
W świecie biznesu odpowiedni strój to klucz do budowania profesjonalnego wizerunku. Wybór ubrań zależy nie tylko od branży, ale także od konk