Samochód dla kobiety
fot.: Honda
Design otwiera serce damy
Wygląd, nie parametry to znakomita zachęta marketingowa. Należy jednak ten stereotyp lekko zweryfikować. Usterka stanowi zawsze dodatkowe problemy. Płeć piękna nie znosi takich formalności, często gubi się u mechaników, dlatego niezawodność, wytrzymałość elementów, niski koszt części eksploatacyjnych to istotne cechy warunkujące transakcję. Damy nie lubią dużych tyłów, dlatego kombi praktycznie od razu odpada, wywołuje trudności z parkowaniem. Zakup zależy też od przeznaczenia. Jeżeli kobieta nie planuje jeździć z dzieckiem, tylko do pracy postawi na bardzo mały, wygodny, dobrze wykończony pojazd, przede wszystkim ekonomiczny. Gdy w życie wkracza maluch potrzeba zostaje rozszerzona na większą przestrzeń oraz maksymalizację warunków bezpieczeństwa. Z reguły panie nie mają typowego dla mężczyzn zamiłowania do wydajności technicznej, czy różnych udoskonaleń. Klasyka wystarczy.
Połączenie stylu z użytecznością istotne
Oto główne kategorie wyboru: samochód rodzinny, ekonomiczny, sportowy. Akurat jest model, który jednorazowo pełni trzy powyższe funkcje perfekcyjnie. To Honda Civic sedan. Pojazd ma mało skomplikowane zegary sygnalizujące potencjalne problemy jazdy, udoskonalony materiał wykończenia wnętrza, optymalnie rozłożoną przestrzeń z elementami składanymi oraz niską cenę, szczególnie podczas analizy rynku wtórnego.
Kobiety wybierają najczęściej do samochodu następujące dodatki:
1. automatyczna skrzynia biegów minimalizująca nieefektywność zdolności manualnych;
2. zaczepy na fotelik dla dziecka zapewniające jego stabilizację;
3. rozkładane rzędy tylne powiększające pojemność bagażnika;
4. czujnik parkowania lub system samodzielnie wykonujący manewr (dodatkowe kamery);
5. pełny komputer pokładowy z dołączoną nawigacją;
6. lekko podniesione zawieszenie racjonalizujące komfort parkowania;
7. stabilizatory kubków, funkcjonalne schowki rozłożone właściwie gdzie tylko się da;
8. drzwi otwierane bez kluczyka tzw. instalacja „keyfree”.
Koniec ze stereotypem kobiety za kółkiem
Marka nie odgrywa wielkiego znaczenia przy ostatecznym wyborze, ani kolor, co dla niektórych osób może być zaskoczeniem. Pań jest na drogach coraz więcej. Producenci wzmacniają ten rynek przez ofertę dopasowaną tylko dla kobiet. Jednym słowem do głównych potrzeb zaliczyć można brak jakichkolwiek problemów użytkowych (bezawaryjność) i jak najniższe koszty transakcji.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
12 powodów, żeby zwiedzić Maderę
Uznana po raz 10 z rzędu najlepszą wyspiarską destynacją świata przez World Travel Awards, Madera pozostaje jednym z najbardziej egzotycznych kierunków eu
Niacynamid – wszechstronny składnik w dziedzinie pielęgnacji skóry
Niacynamid, znany również jako witamina B3 lub PP, stał się jednym z najpopularniejszych składników w kosmetologii. Jego wszechstronność, de
Zimowy wystrój wnętrz – jak stworzyć magiczną atmosferę na cały sezon?
Zima to niezwykły czas, kiedy wnętrza naszych domów zyskują na znaczeniu jako przestrzenie ciepła, relaksu i spotkań. To nie tylko okres Świąt Bo
Jaka praca na okres świąteczny?
Okres przedświąteczny to wyjątkowo gorący czas w roku. W związku z tym wiele przedsiębiorstw potrzebuje dodatkowych rąk do pracy. Z kolei znaczna częś
Dobry prawnik od nieruchomości — co powinno go cechować?
Rynek nieruchomości to obszar, w którym szczególnie ważna jest znajomość przepisów prawnych i ich praktycznego zastosowania. Każda tra