Znalezienie odpowiedniego biura dla swojej firmy nie jest łatwym zadaniem, dlatego powinniśmy przeznaczyć sobie trochę czasu na jego znalezienie. Optymalna przestrzeń działalności biznesowej w pewnym stopniu wpływa na wydajność i osiągane rezultaty.

Czynnik pierwszy: okres najmu

Szczególnie osoby rozpoczynające swoją pierwszą w życiu działalność tak naprawdę nie wiedzą, jak długo utrzymają się na rynku. Wobec tego nie warto wynajmować biura na zbyt długi okres. Zazwyczaj decydując się na uiszczenie opłat za cały czas rozliczeniowy z góry, na przykład za rok, mamy szansę wynegocjować drobny rabat.

Czynnik drugi: układ i rodzaj pomieszczeń

W przypadku firm takich jak studia projektowe czy kancelarie prawnicze wystarczy, gdy do dyspozycji pracowników będzie biurko, łazienka i pomieszczenie socjalne mające cechy kuchni. W przypadku start-upów z branży technologicznej i kreatywnej sprawdzają się przestrzenie otwarte, w których będzie można wspólnie analizować pomysły. W niektórych rodzajach działalności zdecydowanie przyda się sala konferencyjna czy pomieszczenie, w którym pojawią się niezbędne maszyny (np. w branży poligraficznej).

Czynnik trzeci: dojazd

Dobrze, aby dojazd do pracy nie zajmował nam rano zbyt wiele czasu. Pozwala nam to dłużej pospać i zregenerować się przed wytężonym wysiłkiem umysłowym. Krótszy dojazd pozwala też łatwiej połączyć obowiązki zawodowe z osobistymi, na przykład szybciej dojechać do domu i przy okazji wstąpić do sklepu na zakupy.

Czynnik czwarty: atrakcyjna lokalizacja

Prestiżowy adres pozwala wzbudzić zaufanie i łatwiej pozyskać nowych klientów. Dogodna lokalizacja umożliwia również łatwiejsze umawianie się na spotkania z kontrahentami przyjeżdżającymi z innego miasta. Znany adres siedziby firmy pozwala budować wizerunek marki jako godnej polecenia i znajdującej się w centrum wydarzeń biznesowych. Poszukując biura dla swojej firmy, warto przejrzeć ofertę dostępną na stronie officelist.pl.


Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku