Davidoff Cafe zachęca do wyboru cennych chwil i prezentuje kawy w nowych opakowaniach
Spis treści
Autor rm
Zino Davidoff, wizjoner i twórca marki Davidoff był prawdziwym koneserem dobrego, przyjemnego życia, celebrował chwile i czynił je wyjątkowymi. Swój dzień zaczynał od wypicia jednej lub dwóch filiz
anek espresso – chwila na wypicie porannej kawy była dla niego jednym z ważniejszych momentów dnia. Obecnie, marka Davidoff to synonim klasy, jakości i piękna, a filozofia jej twórcy, Zino Davidoffa, jego pasja życia, zamiłowanie do piękna i najwyższej jakości, po dziś dzień określają jej przesłanie.
W latach trzydziestych XX wieku spróbowano to zbadać i rozpoczęto najdłuższe w historii badania nad szczęściem. W trwającym 75 lat badaniu Harvardu wzięło udział ponad 2000 osób. Jakie były wyniki? Okazało się, że w byciu szczęśliwszym wcale nie chodziło o ciężką pracę, bycie sławnym czy bogatym. Konkluzja z badań była prosta: dobre relacje i umiejętność celebrowania wyjątkowych chwil dają nam więcej zdrowia i szczęścia. Zino Davidoff zdawał się znać tę zasadę szczęścia, a marka Davidoff Cafe hasło „Zest for life” uczyniła swym mottem i motywem przewodnim najnowszej kampanii. „ZEST FOR LIFE” to radość z życia, życie z energią i pasją, dostrzeganie tego, co jest tu i teraz, celebrowanie chwili.
Zapytaliśmy kilka osób o to, czym są dla nich cenne chwile. Co nam odpowiedziano?
“Kiedy myślę o radosnych chwilach to widzę siebie w swoim domu na wsi, leżę na leżaku, twarz wystawiam ku słońcu, a obok mnie leży ulubiona książka. Moje dzieci śpią, jest mi błogo, a w powietrzu unosi się aromatyczny zapach kawy. Chwytam takie momenty radości, celebruję je - mówi Monika Mrozowska, mama, aktorka, blogerka i autorka książek kulinarnych.
„Cenne chwile? Rezerwuję lot do Rzymu, zabieram ukochaną mamę, spędzamy tam wspaniały weekend, pełen relaksu, śmiechu i długich rozmów przy filiżance ulubionego espresso” – odpowiada Monika, bizneswoman, właścicielka agencji nieruchomości.
Nie przez przypadek większość z nas, kiedy myśli o łapaniu chwili
czy godzinie relaksu, widzi siebie z filiżanką aromatycznej kawy, najczęściej w otoczeniu osób, które cenimy i kochamy. Dobra kawa to wstęp do cudownego poranka, pasjonującej rozmowy, wspólnych chwil w gronie bliskich osób. Dla każdego z nas zatrzymanie tu i teraz czy życie z pasją, to coś innego. Ale jak mawiał Zino Davidoff – życie musi mieć swą jakość, bo zamiłowanie do jakości to zamiłowanie do życia.
Aromatyczne kawy Davidoff mają teraz nowe, stylowe opakowania. Zmieniona szata graficzna jest nowoczesna i minimalistyczna. Nowym, charakterystycznym elementem opakowań kaw Davidoff jest połyskujący pasek na opakowaniu w innym kolorze w zależności od linii produktowej kawy: złoty przypisany jest do kawy mielonej i rozpuszczalnej Fine Aroma, czerwony – do kawy mielonej i rozpuszczalnej Rich Aroma, brązowy charakteryzuje kawę mieloną i rozpuszczalną Espresso 57 Intense. Kawa palona mielona Davidoff dostępna jest w opakowaniach po 250 gram, a kawa rozpuszczalna w słoikach o pojemności 100 gram.
Sugerowana cena detaliczna kawy:
kawa mielona 250 g.: 26 zł
kawa rozpuszczalna 100 g.: 31 zł
Wersja do druku
anek espresso – chwila na wypicie porannej kawy była dla niego jednym z ważniejszych momentów dnia. Obecnie, marka Davidoff to synonim klasy, jakości i piękna, a filozofia jej twórcy, Zino Davidoffa, jego pasja życia, zamiłowanie do piękna i najwyższej jakości, po dziś dzień określają jej przesłanie.
Radość życia w każdej filiżance
Od wieków ludzie poszukają odpowiedzi na pytanie, czym jest szczęście.W latach trzydziestych XX wieku spróbowano to zbadać i rozpoczęto najdłuższe w historii badania nad szczęściem. W trwającym 75 lat badaniu Harvardu wzięło udział ponad 2000 osób. Jakie były wyniki? Okazało się, że w byciu szczęśliwszym wcale nie chodziło o ciężką pracę, bycie sławnym czy bogatym. Konkluzja z badań była prosta: dobre relacje i umiejętność celebrowania wyjątkowych chwil dają nam więcej zdrowia i szczęścia. Zino Davidoff zdawał się znać tę zasadę szczęścia, a marka Davidoff Cafe hasło „Zest for life” uczyniła swym mottem i motywem przewodnim najnowszej kampanii. „ZEST FOR LIFE” to radość z życia, życie z energią i pasją, dostrzeganie tego, co jest tu i teraz, celebrowanie chwili.
Radość życia na co dzień – cenne chwile to kwestia wyboru
Zapytaliśmy kilka osób o to, czym są dla nich cenne chwile. Co nam odpowiedziano?
“Kiedy myślę o radosnych chwilach to widzę siebie w swoim domu na wsi, leżę na leżaku, twarz wystawiam ku słońcu, a obok mnie leży ulubiona książka. Moje dzieci śpią, jest mi błogo, a w powietrzu unosi się aromatyczny zapach kawy. Chwytam takie momenty radości, celebruję je - mówi Monika Mrozowska, mama, aktorka, blogerka i autorka książek kulinarnych.
„Cenne chwile? Rezerwuję lot do Rzymu, zabieram ukochaną mamę, spędzamy tam wspaniały weekend, pełen relaksu, śmiechu i długich rozmów przy filiżance ulubionego espresso” – odpowiada Monika, bizneswoman, właścicielka agencji nieruchomości.
Nie przez przypadek większość z nas, kiedy myśli o łapaniu chwili
czy godzinie relaksu, widzi siebie z filiżanką aromatycznej kawy, najczęściej w otoczeniu osób, które cenimy i kochamy. Dobra kawa to wstęp do cudownego poranka, pasjonującej rozmowy, wspólnych chwil w gronie bliskich osób. Dla każdego z nas zatrzymanie tu i teraz czy życie z pasją, to coś innego. Ale jak mawiał Zino Davidoff – życie musi mieć swą jakość, bo zamiłowanie do jakości to zamiłowanie do życia.
Kawa Davidoff – ta sama jakość w nowych, stylowych opakowaniach
Mówiąc o jakości nie sposób nie nawiązać do kawy marki Davidoff, która ze względu na swój wyjątkowy smak i aromat jest ceniona na rynku od lat. Te mieszanki dla prawdziwych koneserów powstają wyłącznie z ziaren Arabiki pochodzących z najlepszych upraw na świecie. Firma Davidoff konsekwentnie dba o najwyższą jakość produkcji kaw, na każdym jej etapie. Ziarna składające się na kawę Davidoff palone są oddzielnie. Dopiero później sommelierzy tworzą ostateczną kompozycję kawy, złożoną z różnych rodzajów ziaren.Aromatyczne kawy Davidoff mają teraz nowe, stylowe opakowania. Zmieniona szata graficzna jest nowoczesna i minimalistyczna. Nowym, charakterystycznym elementem opakowań kaw Davidoff jest połyskujący pasek na opakowaniu w innym kolorze w zależności od linii produktowej kawy: złoty przypisany jest do kawy mielonej i rozpuszczalnej Fine Aroma, czerwony – do kawy mielonej i rozpuszczalnej Rich Aroma, brązowy charakteryzuje kawę mieloną i rozpuszczalną Espresso 57 Intense. Kawa palona mielona Davidoff dostępna jest w opakowaniach po 250 gram, a kawa rozpuszczalna w słoikach o pojemności 100 gram.
Sugerowana cena detaliczna kawy:
kawa mielona 250 g.: 26 zł
kawa rozpuszczalna 100 g.: 31 zł
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Niacynamid – wszechstronny składnik w dziedzinie pielęgnacji skóry
Niacynamid, znany również jako witamina B3 lub PP, stał się jednym z najpopularniejszych składników w kosmetologii. Jego wszechstronność, de
Zimowy wystrój wnętrz – jak stworzyć magiczną atmosferę na cały sezon?
Zima to niezwykły czas, kiedy wnętrza naszych domów zyskują na znaczeniu jako przestrzenie ciepła, relaksu i spotkań. To nie tylko okres Świąt Bo
Jaka praca na okres świąteczny?
Okres przedświąteczny to wyjątkowo gorący czas w roku. W związku z tym wiele przedsiębiorstw potrzebuje dodatkowych rąk do pracy. Z kolei znaczna częś
Dobry prawnik od nieruchomości — co powinno go cechować?
Rynek nieruchomości to obszar, w którym szczególnie ważna jest znajomość przepisów prawnych i ich praktycznego zastosowania. Każda tra
Elegancki dress code – jak dopasować ubranie do okazji
W świecie biznesu odpowiedni strój to klucz do budowania profesjonalnego wizerunku. Wybór ubrań zależy nie tylko od branży, ale także od konk