Zobacz, jak pozycjonowanie i SEO pomogą Ci w sprzedaży w 2022 roku
Odgadnij intencje użytkownika i zapewnij mu unikalne doświadczenie
W mijającym roku najważniejsze było to, aby jak najlepiej dostosować nasz serwis do potrzeb użytkownika z krwi i kości – kwestie związane z technicznym SEO wymierzonym w wymagania robotów indeksujących zeszły na drugi plan. Największą wagę przywiązuje się obecnie do komfortu i wygody użytkowania naszego szablonu - w pierwszej kolejności naturalnie jego mobilnej wersji. Kiedy już zadbamy o responsywny web design, musimy jeszcze zastanowić się wraz z ekspertami UX (User Experience) nad tym jak osiągnąć najlepszą funkcjonalność oraz intuicyjność działania projektu.
Aby ułatwić sobie ocenę doświadczeń internauty gigant z Moutain View opracował system trzech wskaźników, które zbiorczo określamy jako Core Web Vitals. W ramach sprawdzania użyteczności witryny zobaczymy, jak szybko się ona ładuje, jaki jest czas jej reakcji a także czy jest stabilna wizualnie. Oprócz powyższych faktorów warto też zatroszczyć się o bezpieczeństwo połączenia i odpowiednie certyfikaty a także dopasowanie funkcjonalności do obecnych możliwości smartfonów oraz tabletów. Wszystko to sprawnie i skutecznie ogarną dla Ciebie doświadczone agencje interaktywne. We wrocławskim AFTERWEBie na sukces klienta pracują najlepsi fachowcy – to dzięki nim ostateczny efekt w postaci wysokiej pozycji jest więcej niż pewny!
Nie rezygnuj z regularnego tworzenia atrakcyjnych treści
Na polu internetowej konkurencji to właśnie treść i materiały prezentowane przez Ciebie na stronie stanowią główny obszar zainteresowania potencjalnego klienta. Jeśli po lekturze tekstów uwierzy on w naszą ekspertyzę, autorytet i wiarygodność (sprawdza je algorytm EAT) bardzo możliwe, że zostanie z nami na dłużej i wybierze coś z naszej oferty sprzedażowej. Aby jednak zacząć tworzyć odpowiedniej wagi treści powinniśmy najpierw dobrze rozplanować nasze działania, zrobić research odnośnie do artykułów konkurencji a także jasno określić naszą grupę docelową i model komunikacji. Bardzo ważną kwestią będzie strategia na lokalne frazy np.:Pozycjonowanie stron na miasto Warszawa. Brzmi skomplikowanie? Specjaliści z agencji marketingu internetowego za sprawą wprawnych redaktorów oraz copywriterów pomogą Ci publikować unikalne, autentyczne i przyciągające treści. Zaufaj fachowcom już dziś i wespnij się na czoło wyników SERP! Pozycjonowanie i SEO jeszcze nigdy nie były tak ważne!
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Jaka praca na okres świąteczny?
Okres przedświąteczny to wyjątkowo gorący czas w roku. W związku z tym wiele przedsiębiorstw potrzebuje dodatkowych rąk do pracy. Z kolei znaczna częś
Dobry prawnik od nieruchomości — co powinno go cechować?
Rynek nieruchomości to obszar, w którym szczególnie ważna jest znajomość przepisów prawnych i ich praktycznego zastosowania. Każda tra
Elegancki dress code – jak dopasować ubranie do okazji
W świecie biznesu odpowiedni strój to klucz do budowania profesjonalnego wizerunku. Wybór ubrań zależy nie tylko od branży, ale także od konk
Najlepsza sukienka na wesele dla mamy: garść porad
Dzień, w którym własne dziecko bierze ślub jest wyjątkowy w życiu każdej matki. To szczególna chwila, która na zawsze pozostaje w pam
Ciasto zza oceanu na świąteczny stół – przepis na sernik nowojorski
Podobno nowojorczycy wierzą, że ich sernik (zwany tam cheesecake) był pierwszy na świecie i nikt wcześniej takiego ciasta nie robił. Jakkolwiek było, war