Zdjęcia reklamowe w nowoczesnym wydaniu
Przekaz audiowizualny stał się podstawą komunikacji internetowej, zatem nawet bogate opisy przybliżające specyfikację techniczną produktów są często pomijane.
Dotyczy to zwłaszcza przedmiotów spoza elektroniki, bo tutaj jeszcze klienci czytają specyfikację. Natomiast np. zdjęcia ubrań są nierzadko jedynym czynnikiem determinującym chęć kliknięcia przycisku „kup teraz”. Co możemy zrobić, aby zapewnić sobie doskonałej jakości zdjęcia reklamowe – dostosowane do współczesnych standardów internetowej komunikacji wizualnej przy jednoczesnym zadbaniu o wyeksponowanie zalet przedmiotu? Jest kilka rozwiązań, którym przyjrzymy się w niniejszym wpisie.
Zdjęcia reklamowe – perspektywa, kompozycja i kadr
Każdy doświadczony fotograf jest świadom, iż wiele zniewalających efektów można uzyskać poprzez specjalne zabiegi. Dobrym przykładem jest tutaj chociażby perspektywa. Kiedy zależy nam, aby produkt wydawał się większy niż w rzeczywistości, aby uwypuklić jego cechy, wystarczy postawić go na pierwszym planie, w tle zaś ukazać rozmyte tło z obiektami kojarzącymi się z dużymi rozmiarami. Tym sposobem wykorzystamy prosty mechanizm skojarzeniowy i sprawimy, że odbiorca przychylniejszym okiem spojrzy na obiektywnie niewielki produkt.
Kompozycja to bardzo istotna kwestia, kiedy chodzi o zdjęcia reklamowe. Oczywiście istnieje wiele metod stworzenia kompozycji podkreślającej atuty znajdującego się w kadrze przedmiotu – doświadczony operator z pewnością będzie w stanie dobrać określone techniki do wymogów samego produktu. W komunikacji marketingowej świetnie sprawdza się symetria oraz zgodność ze wzorami geometrycznymi. Tzw. złoty podział również zawsze pozytywnie wpływa na interpretację fotografii. Bywa jednak, że kluczem do uchwycenia produktu w najatrakcyjniejszy sposób okazuje się swojego rodzaju przełamania zasad kompozycji.
Podobnie zresztą jest, jeśli chodzi o kadr. Świadomym kadrowaniem jesteśmy w stanie zamaskować mankamenty produktu, uwypuklić jego zalety. Co w takim przypadku jak zdjęcia ubrań jest naprawdę istotnym czynnikiem. W zależności od materiału oraz światła, ten sam element garderoby może wyglądać zupełnie inaczej. Znalezienie najkorzystniejszego kąta oraz uchwycenie obiektu w zgodzie z intencją reklamodawcy nie jest proste i często wykracza poza umiejętności nowicjuszy.
Profesjonalne zdjęcia reklamowe
Jako że prowadzenie własnego przedsiębiorstwa wymaga ogromnej inwestycji czasu, często brakuje możliwości nauczenia się nawet podstaw fotografii. Właśnie dlatego, kiedy w grę wchodzą zdjęcia reklamowe, warto postawić na fachowe usługi specjalistów. Poznańska firma fp360.pl specjalizuje się w wykonywaniu komunikacji wizualnej, tworząc doskonałe materiały zdjęciowe. Każdy właściciel sklepu internetowego, któremu zależy na zniewalających fotografiach produktowych śmiało może skontaktować się z przedstawicielami fp360.pl i omówić swoje zlecenie.
Sprawdź także zdjęcia ubrań do sklepu internetowego na: https://fp360.pl/zdjecia-ubran-do-sklepu-internetowego-jakie-wybrac/
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Niacynamid – wszechstronny składnik w dziedzinie pielęgnacji skóry
Niacynamid, znany również jako witamina B3 lub PP, stał się jednym z najpopularniejszych składników w kosmetologii. Jego wszechstronność, de
Zimowy wystrój wnętrz – jak stworzyć magiczną atmosferę na cały sezon?
Zima to niezwykły czas, kiedy wnętrza naszych domów zyskują na znaczeniu jako przestrzenie ciepła, relaksu i spotkań. To nie tylko okres Świąt Bo
Jaka praca na okres świąteczny?
Okres przedświąteczny to wyjątkowo gorący czas w roku. W związku z tym wiele przedsiębiorstw potrzebuje dodatkowych rąk do pracy. Z kolei znaczna częś
Dobry prawnik od nieruchomości — co powinno go cechować?
Rynek nieruchomości to obszar, w którym szczególnie ważna jest znajomość przepisów prawnych i ich praktycznego zastosowania. Każda tra
Elegancki dress code – jak dopasować ubranie do okazji
W świecie biznesu odpowiedni strój to klucz do budowania profesjonalnego wizerunku. Wybór ubrań zależy nie tylko od branży, ale także od konk