Modne Miejsca 2008

13 lipca 2008 r. warszawski Nowy Świat stał się najmodniejszą ulicą Europy. Warsaw Fashion Street oraz rozstrzygnięcie konkursu Modne Miejsca 2008 to wydarzenia, które zgromadziły tłumy widzów. Niespodzianką wieczoru było bez wątpienia jednogłośne zwycięstwo salonu Time Trend Prestige w kategorii Sklepy. Tylko w tym przypadku jury było tak jednomyślne.
Warsaw Fashion Street to cały dzień pokazów mody polskich i zagranicznych projektantów (mi.in. Giovanni Cavagna). Po nich nadeszła długo oczekiwana chwila – rozstrzygnięcie plebiscytu MODNE MIEJSCA 2008. Wszyscy czekali z niecierpliwością na ogłoszenie wyników. W końcu ta nagroda przypada firmie, która cieszy się uznaniem swoich klientów, honoruje miejsca unikatowe, niepowtarzalne i stylowe. W katalogu Modne Miejsca 2008 osoby znane polecają swoje ulubione lokalizacje w Polsce, a w grupie rekomendujących osób w poprzednich edycjach znaleźli się m.in. Magda Gessler, Olga Borys, Nina Terentiew, Kasia Klich, Beata Sadowska, Michal Figurski, Tomasz Zubilewicz, Borys Szyc i inni.
W tym roku największym zaskoczeniem okazała się kategoria SKLEPY. To jedyny taki przypadek, gdzie jury nie miało najmniejszych wątpliwości – jednogłośnie i bezapelacyjnie – co podkreśliła Magda Gessler - zwyciężył salon Time Trend Prestige. Taka zgoda dwunastoosobowego jury, w którego skład weszli m.in. Katarzyna Zwolińska (dziennikarka, Viva), Michał Zaczyński (dziennikarz, Newsweek), Lidia Popiel (fotograf), Robert Krupiński (dziennikarz, Exklusiv) czy właśnie Magda Gessler to rzadkość.
Time Trend Prestige to unikatowy salon z zegarkami w samym centrum miasta – przy ul. Chmielnej 35. To pierwsze tak luksusowe i elitarne miejsce ze specjalnym VIP roomem i punktami do indywidualnej obsługi klientów. Wnętrze jest bardzo nowoczesne i intrygujące, m.in. dlatego, że nie ma w nim lad. Znajdują się w nim same elitarne marki, takie jak: Fredericque Constant, U-Boat, TAG Heuer, Longines, Rado, Omega, Milus, Atlantic, Seiko, Tissot, , Certina, Festina, Gucci, Locman, Guess, Guess Collection, Fendi, Roberto Cavalli.
- Skąd taki pomysł? Tak naprawdę niewiele jest w Polsce prawdziwie eleganckich i prestiżowych salonów z zegarkami dla najbardziej wymagających klientów – mówi Paweł Tatur, Specjalista ds. Marketingu sieci salonów Time Trend, który odbierał nagrodę. – Ich zadowolenie i jak najpełniejsze zaspokajanie potrzeb, to nasz nadrzędny cel. Z resztą, po prostu zapraszam – trzeba samemu przyjść i się przekonać.





















Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Po co nam kwasy omega-3? – Korzyści zdrowotne i rola w diecie
Kwasy omega-3 to niezbędne tłuszcze, które pełnią kluczową rolę w utrzymaniu zdrowia. Choć organizm ludzki nie jest w stanie ich samodzielnie wytw
Wiosenna pielęgnacja z „efektem wow”
Kwiecień i maj to czas, kiedy chcemy wyglądać fenomenalnie. Nadchodzące Święta, plenerowe spotkania z przyjaciółmi i wspólne wyjazdy motywu
Z miejskiego zgiełku na górskie szlaki – jak sport na świeżym powietrzu zmienia sposób patrzenia na świat?
Współczesne tempo życia, pełne pośpiechu i nadmiaru bodźców, sprawia że coraz więcej osób szuka sposobu na odzyskanie równowa
Wiosenne wypady w nieznane zakątki Warmii i Mazur
Mazury i Warmia to regiony, które od lat kuszą turystów malowniczymi krajobrazami, jeziorami oraz bliskością natury. Na wiosnę warto zaplanowa
Potrzebujesz chwili dla siebie? 5 sygnałów, że kobiece ciało domaga się regeneracji
Kilka dni temu rozpoczęła się wiosna. Towarzyszące jej przesilenie to szczególny czas – z jednej strony symbolizuje odrodzenie, z drugiej &ndas