Sieć specjalistycznych sklepów z artykułami dla dzieci SMYK rozpoczęła wielowątkową współpracę z Iloną Felicjańską oraz jej fundacją Niezapominajka. Ilona Felicjańska wraz z synami od września 2008 roku będzie promować marki SMYK oraz COOL CLUB. Dodatkowo SMYK wesprze Fundację Niezapominajka przeznaczając część zysków ze sprzedaży wybranych modeli ubrań z jesienno-zimowej kolekcji COOL CLUB na statutowe cele fundacji. Kulminacją tegorocznej współpracy będzie przedświąteczna zbiórka pieniędzy prowadzona we wszystkich sklepach sieci SMYK w listopadzie i grudniu. Ilona Felicjańska wraz z synami (Maćkiem i Adamem) będą twarzami marki SMYK oraz jesienno-zimowej kolekcji ubrań i butów COOL CLUB. Kampania reklamowa wykorzystująca zdjęcia jednej z najbardziej znanych polskich modelek, która obecnie jest bardzo mocno zaangażowana w działalność charytatywną mającą na celu niesienie pomocy dzieciom pokrzywdzonym przez los, obejmie nie tylko wszystkie sklepy sieci SMYK, ale również nośniki outdoor w największych polskich miastach. Współpraca nie ogranicza się jedynie do wspólnego promowania sieci SMYK. SMYK zdecydował o przekazaniu Fundacji Ilony Felicjańskiej „Niezapominajka” 1 zł od każdego sprzedanego ubrania COOL CLUB spośród produktów oznaczonych specjalną metką. Dodatkowym wsparciem Fundacji będzie zbiórka pieniędzy przeprowadzona we wszystkich sklepach sieci SMYK w Polsce. W okresie przedświątecznym SMYK tradycyjnie prowadzi zbiórkę pieniędzy dla organizacji wspierających dzieci pokrzywdzone przez los. W 2008 roku pieniądze uzyskane ze zbiórki zostaną przekazane na potrzeby Fundacji Niezapominajka.
Fundacja „Niezapominajka”
"Życie normalne wcale nie jest normalne" mówi z przekorą Ilona Felicjańska, fundator i prezes Fundacji. Normą bowiem wcale nie musi być zdrowie, pomyślność i dostatnie życie. Dla wielu ludzi ich normą jest, niestety, codzienne zmaganie się ciężkimi, często nieuleczalnymi chorobami, brakiem pomocy i środków finansowych. - Wszystkich problemów nie rozwiążemy, ale nie możemy dopuścić, by tą normą stał się także brak nadziei i poczucie całkowitego osamotnienia... Stąd nazwa – NIEZAPOMINAJKA.
Celem Fundacji jest doraźna pomoc ofiarom wypadków losowych oraz osobom dotkniętym nieuleczalnymi i przewlekłymi chorobami, w szczególności dzieciom i ich rodzinom. Dodatkowe informacje: WWW.niezapominajka.org.

SMYK
SMYK to największa w Polsce sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci, wchodząca w skład Grupy Empik Media & Fashion (Grupa EM&F). Historia sieci SMYK sięga 1952 roku, kiedy to powstał popularny CeDeT – Centralny Dom Towarowy, mieszczący się u zbiegu ulicy Kruczej i Al. Jerozolimskich w Warszawie. Dynamiczny rozwój sieci SMYK rozpoczął się w roku 2000. Powołano wówczas samodzielną spółkę: SMYK Sp. z o.o. Obecnie sieć sklepów SMYK obejmuje blisko 50 punktów sprzedaży zlokalizowanych w najatrakcyjniejszych centrach handlowych największych miast Polski. Sklepy SMYK działają również w Niemczech, w Rosji i na Ukrainie. Dodatkowe informacje o sieci SMYK można znaleźć w Internecie, pod adresem: WWW.smyk.pl.

COOL CLUB
COOL CLUB to wyjątkowa marka odzieży i obuwia dziecięcego, tworzona przez zespół projektantów SMYKa i dostępna wyłącznie w sieci sklepów SMYK.
Marka COOL CLUB jest obecna na polskim rynku od 2001 roku. Systematycznie zyskuje  coraz większą popularność, zwiększając swój udział w rynku. Sukces marki COOL CLUB oparty jest na umiejętnym zaspokajaniu dziecięcych gustów oraz oczekiwań rodziców dotyczących jakości i cen produktów.
Kolekcje odzieżowe marki COOL CLUB projektowane są dla dzieci w dwóch grupach wiekowych. Poszczególne mini kolekcje dostępne są dla dzieci w wieku od 2 do 6 lat oraz od 7 do 14 lat. W ofercie odzieży COOL CLUB dostępne są też ubrania niemowlęce.  
W każdym sezonie projektanci przygotowują kompletne kolekcje dla każdej grupy wiekowej. Klienci odwiedzając sklepy SMYK wiedzą, że zawsze znajdą w nich nowe i niepowtarzalne elementy kolekcji ubrań marki COOL CLUB.













































































Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku