Coca-Cola Zero i James Bond
Spis treści
Autor
Coca-Cola ogłosiła globalne partnerstwo marki Coca-Cola Zero i jednej z najbardziej wyczekiwanych premier kinowych tego roku - "007 - Quantum Of Solace", czyli najnowszej produkcji o przygodach agenta 007.
Wersja do druku
18 września pojawiła się w sprzedaży Coca-Cola Zero z promocyjną etykietą – Coca-Cola Zero Zero 7. Jest to efekt pierwszej w historii The Coca-Cola Company globalnej kampanii prowadzonej w związku z premierą 22 filmu o przygodach Jamesa Bonda. Polska premiera „007 - Quantum Of Solace”, kolejnego filmu o przygodach agenta 007 będzie miała miejsce 7 listopada 2008 r.
Od czasu wejścia na rynek – ponad 25 lat temu – marki Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero jest największym w historii firmy debiutem w portfolio The Coca-Cola Company. Partnerstwo Coca-Coli Zero z premierą filmu „007 - Quantum Of Solace” ma na celu wzmocnienie jej wizerunku jako męskiej marki, która będzie kojarzyć się z kolejnym długo wyczekiwanym filmem o przygodach agenta 007.
„To pierwsze tak duże promocyjne partnerstwo Coca-Coli Zero na międzynarodowej scenie od czasu jej światowego debiutu w 2005 roku. Współpraca przy produkcji „007 - Quantum Of Solace” daje ogromne możliwości promocyjne dla naszej marki. Coca-Cola Zero i agent 007 James Bond mają wspólne cechy - przebojowy i zaczepny wizerunek. Nasza marka adresowana jest do indywidualistów o silnym charakterze, którzy nie godzą się w życiu na kompromisy i mają własny styl – a taki właśnie jest agent 007 – powiedział Szymon Michalik, menadżer marki Coca-Cola Zero z Coca-Cola Poland.
W „007 - Quantum Of Solace” Daniel Craig powraca w roli Jamesa Bonda, agenta 007, stworzonego przez Iana Fleminga. Ten film wytwórni Metro-Goldwyn-Mayer Pictures i Columbia Pictures, wyprodukowany przez EON Productions jest najdłużej istniejącą serią w historii kina. Producentami filmu są Michael G. Wilson i Barbara Broccoli, a reżyserem Marc Forster. Scenariusz został napisany przez Paula Haggisa oraz spółkę Neal Purvis i Robert Wade.
W ramach globalnej komunikacji marketingowej przeprowadzona zostanie w pełni zintegrowana kampania reklamowa na przeszło 35 rynkach. Obejmie ona działania reklamowe w telewizji, kinie, prasie oraz na billboardach. Istotnym elementem kampanii będzie nowa etykieta Coca-Cola Zero, która na okres współpracy z „007 - Quantum Of Solace” zmieni się na Coca-Cola Zero Zero 7.
W Polsce komunikacja do konsumentów ruszyła 18 września. Osią kampanii jest promocja „Złam Kod Zero” - za kody spod nakrętek można wygrać luksusowy wyjazd do Londynu w stylu agenta 007, nowoczesne laptopy Sony VAIO oraz bilety na film „007 - Quantum of Solace”. Nowa promocja ma silne wsparcie w mediach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Dodatkowe aktywności wspierające promocję pojawią się również w Internecie.
Od czasu wejścia na rynek – ponad 25 lat temu – marki Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero jest największym w historii firmy debiutem w portfolio The Coca-Cola Company. Partnerstwo Coca-Coli Zero z premierą filmu „007 - Quantum Of Solace” ma na celu wzmocnienie jej wizerunku jako męskiej marki, która będzie kojarzyć się z kolejnym długo wyczekiwanym filmem o przygodach agenta 007.
„To pierwsze tak duże promocyjne partnerstwo Coca-Coli Zero na międzynarodowej scenie od czasu jej światowego debiutu w 2005 roku. Współpraca przy produkcji „007 - Quantum Of Solace” daje ogromne możliwości promocyjne dla naszej marki. Coca-Cola Zero i agent 007 James Bond mają wspólne cechy - przebojowy i zaczepny wizerunek. Nasza marka adresowana jest do indywidualistów o silnym charakterze, którzy nie godzą się w życiu na kompromisy i mają własny styl – a taki właśnie jest agent 007 – powiedział Szymon Michalik, menadżer marki Coca-Cola Zero z Coca-Cola Poland.
W „007 - Quantum Of Solace” Daniel Craig powraca w roli Jamesa Bonda, agenta 007, stworzonego przez Iana Fleminga. Ten film wytwórni Metro-Goldwyn-Mayer Pictures i Columbia Pictures, wyprodukowany przez EON Productions jest najdłużej istniejącą serią w historii kina. Producentami filmu są Michael G. Wilson i Barbara Broccoli, a reżyserem Marc Forster. Scenariusz został napisany przez Paula Haggisa oraz spółkę Neal Purvis i Robert Wade.
W ramach globalnej komunikacji marketingowej przeprowadzona zostanie w pełni zintegrowana kampania reklamowa na przeszło 35 rynkach. Obejmie ona działania reklamowe w telewizji, kinie, prasie oraz na billboardach. Istotnym elementem kampanii będzie nowa etykieta Coca-Cola Zero, która na okres współpracy z „007 - Quantum Of Solace” zmieni się na Coca-Cola Zero Zero 7.
W Polsce komunikacja do konsumentów ruszyła 18 września. Osią kampanii jest promocja „Złam Kod Zero” - za kody spod nakrętek można wygrać luksusowy wyjazd do Londynu w stylu agenta 007, nowoczesne laptopy Sony VAIO oraz bilety na film „007 - Quantum of Solace”. Nowa promocja ma silne wsparcie w mediach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Dodatkowe aktywności wspierające promocję pojawią się również w Internecie.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Czworonożni terapeuci: Korzyści z posiadania zwierząt w domu
Zwierzęta w domu to nie tylko źródło radości, ale także istotny element wpływający na zdrowie i samopoczucie domowników. Ich obecność przynosi liczne
Outdoor w wielkim mieście
Czy obuwie outdoorowe zarezerwowane jest tylko na górskie szlaki, leśne dukty i zabłocone ścieżki? Oczywiście, że nie. W kolekcji ‘city&rsquo
Wygoda i elegancja w jednym – na jaką okazję wybrać marynarkę damską?
Lubisz klasyczną elegancję, a może Twoją uwagę zwracają subtelne zestawy w tak zwanym stylu biurowym? Marynarki damskie powinny mieć więc stałe miejsce
5 nieznanych szlaków pieszych na Maderze
Madera to prawdziwy raj dla miłośników pieszych wędrówek. Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów krajobrazu wyspy są lewady
Nowy sezon? Nowe buty!
Jak połączyć styl i funkcjonalność w taki sposób, aby powstały buty, które zachwycą designem i wygodą? Na to pytanie odpowiedź zna Lee Cooper. W najn