Żadnych kompromisów, gdy chodzi o styl
Spis treści
Autor
Ciesząca się olbrzymim powodzeniem kolekcja adidas by Stella McCartney, z jeszcze szerszą ofertą, wkracza właśnie w sezon jesień/zima 2008, stale redefiniując i kwestionując tradycyjne podejście do odzieży sportowej. Ta unikalna kolekcja łączy w sobie nowoczesne technologie firmy adidas z projektami Stelli McCartney i charakterystycznym przywiązaniem do detali, tworząc wyjątkową serię produktów – prawdziwą mieszankę sportowego komfortu i stylu.

Wersja do druku

Elegancka i stylowa kolekcja przygotowana na ten sezon czerpie inspiracje z epoki czarujących, pełnych gracji pokazów baletowych, co można dostrzec w nowej linii produktów Gym Dance oraz bogato zdobionych produktach Victoria, a także w grafikach i tłoczeniach linii Tennis. W tym sezonie w popularnej serii Wintersports znajdą się seksowne, bardzo kobiece produkty tworzone z myślą o najwyższym komforcie użytkowania. Linia Running oferuje odważne, pełne życia kolory oraz przyciągające uwagę detale.
Jak mówi sama projektantka: "W produktach tej kolekcji chodzi o zamanifestowanie siebie. Również to,
co nosisz podczas ćwiczeń to dodaje ci pewności siebie."
Kolekcja jesień/zima 2008 obejmuje linie Gym Dance, Tennis, Running i Wintersports oraz znane już kategorie Golf, Gym Yoga, Gym Studio i Cover Ups. W sierpniu tego roku kolekcja trafi do ok. 600 sklepów na całym świecie – wśród tych punktów sprzedaży są takie sławy jak ekskluzywne domy handlowe Harrods, Holt Renfrew, Nordstrom. W Polsce będą to przede wszystkim firmowe sklepy adidas Sport Performance i wybrane sklepy z odzieżą sportową. Ceny produktów nowej kolekcji w Polsce wynoszą od 139 zł za rękawiczki do 1790 zł za produkty Wintersports All-in-One.
Jak mówi sama projektantka: "W produktach tej kolekcji chodzi o zamanifestowanie siebie. Również to,
co nosisz podczas ćwiczeń to dodaje ci pewności siebie."
Kolekcja jesień/zima 2008 obejmuje linie Gym Dance, Tennis, Running i Wintersports oraz znane już kategorie Golf, Gym Yoga, Gym Studio i Cover Ups. W sierpniu tego roku kolekcja trafi do ok. 600 sklepów na całym świecie – wśród tych punktów sprzedaży są takie sławy jak ekskluzywne domy handlowe Harrods, Holt Renfrew, Nordstrom. W Polsce będą to przede wszystkim firmowe sklepy adidas Sport Performance i wybrane sklepy z odzieżą sportową. Ceny produktów nowej kolekcji w Polsce wynoszą od 139 zł za rękawiczki do 1790 zł za produkty Wintersports All-in-One.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Po co nam kwasy omega-3? – Korzyści zdrowotne i rola w diecie
Kwasy omega-3 to niezbędne tłuszcze, które pełnią kluczową rolę w utrzymaniu zdrowia. Choć organizm ludzki nie jest w stanie ich samodzielnie wytw
Wiosenna pielęgnacja z „efektem wow”
Kwiecień i maj to czas, kiedy chcemy wyglądać fenomenalnie. Nadchodzące Święta, plenerowe spotkania z przyjaciółmi i wspólne wyjazdy motywu
Z miejskiego zgiełku na górskie szlaki – jak sport na świeżym powietrzu zmienia sposób patrzenia na świat?
Współczesne tempo życia, pełne pośpiechu i nadmiaru bodźców, sprawia że coraz więcej osób szuka sposobu na odzyskanie równowa
Wiosenne wypady w nieznane zakątki Warmii i Mazur
Mazury i Warmia to regiony, które od lat kuszą turystów malowniczymi krajobrazami, jeziorami oraz bliskością natury. Na wiosnę warto zaplanowa
Potrzebujesz chwili dla siebie? 5 sygnałów, że kobiece ciało domaga się regeneracji
Kilka dni temu rozpoczęła się wiosna. Towarzyszące jej przesilenie to szczególny czas – z jednej strony symbolizuje odrodzenie, z drugiej &ndas