Dynamizm, pasja, oryginalny i aktywny styl wyróżniają nową, polską markę odzieży H@C, która zadebiutowała we wrześniu na krajowym rynku. Dostępne w renomowanych sklepach kolekcje H@C kierowane są do młodzieży gimnazjalnej. Wśród odbiorców znaleźć się mają osoby szukające sposobu na podkreślenie przynależności do określonej społeczności, przy jednoczesnym zaakcentowaniu własnej odmienności i kreatywnego podejścia do wyglądu.
Inspiracji do jej stworzenia projektanci szukali na międzynarodowych targach mody i obserwując młodzież w stolicach europejskich. Konsultowali swoje propozycje również z najważniejszą grupą – gimnazjalistami. Nazwy linii korespondują ze stylem i przeznaczeniem odzieży. Party, City, Dance, School Boy czy School Girl to tylko część zaprezentowanych zestawień, które dodatkowo można między sobą dowolnie łączyć. Dominują szarości, fiolety i czerń, nie brakuje również koloru czerwonego i pomarańczowego.

H@C przygotował dla gimnazjalistów pełny asortyment odzieży: t-shirty, bluzy, swetry, spodnie i kurtki. Na chłodniejsze dni można znaleźć także czapki, szaliki i rękawiczki.

– Na początek ubrania z metką H@C będą dostępne w sklepach multibrandowych. Planujemy jednak jak najszybciej otworzyć własne punkty dystrybucji w dużych miastach. – mówi Łukasz Wawrzyniak. Do końca pierwszego kwartału 2009 roku będzie ich około dwanaście. – dodaje.
















Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku