Tej jesieni każdy mężczyzna, który ceni angielską klasykę klubową połączoną z amerykańską nonszalancją, wstąpi do bractwa. Warunkiem uczestnictwa jest odwiedzenie salonów Royal Collection, które wprowadziło nową markę – FRATERNITY.

Fraternity to nie tylko ubrania, to przede wszystkim pewien określony styl bycia propagujący męską solidarność wyrażoną w niespotykanym dotychczas podejściu do mody. Poprzez wygląd mężczyzna Fraternity okazuje swoją przynależność do tradycji przy jednoczesnym zainteresowaniu szykowną nonszalancją i sportowym luzem – podkreśla Patrycja Hatalska z Royal Collection.

Na jesienno-zimowy sezon projektanci Fratenity proponują kolorowe, aksamitne, idealnie skrojone marynarki w klubowym fasonie, sztruksowe spodnie, klasyczne koszule i swetry, collegowe koszulki polo oraz ciepłe kurtki puchowe. Inspiracją dla kolekcji jest kultura i tradycja Wielkiej Brytanii, ale zaprojektowana ze świeżym spojrzeniem. Ubrania wyróżniają się atrakcyjnym krojem, starannością wykończenia oraz najwyższej jakości tkaninami.

Marka Fraternity dostępna jest aktualnie w salonach Royal Collection we wszystkich większych centrach handlowych w Warszawie (w Galerii Mokotów, Złotych Tarasach, Arkadii, Promenadzie oraz Blue City). Również mieszkańcy Katowic (centrum handlowe Silesia) oraz Białegostoku (centrum handlowe Alfa) będą mogli wprowadzić do swojej garderoby najnowsze propozycje firmy.























Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku