Styl życia – Multimedialna Polka
Spis treści
Autor
Polki chcą wiedzieć i chcą wykorzystywać nowości technologiczne. Co im przeszkadza? Czasami zniechęcają je zawiłe instrukcje i trudny, techniczny język. By ułatwić i uprzyjemnić im poruszanie się w świecie nowych technologii spółka Multimedia Polska uruchomiła specjalny projekt edukacyjny – Multimedialna Polka.
Wersja do druku
Komunikację działań projektu giełdowa spółka powierzyła agencji Garden of Words.
Multimedialna Polka to odpowiedź na potrzeby klientek, które na co dzień korzystają z internetu, telewizji, telefonów, itp., i oczekują czytelnych rozwiązań oraz jasnych i efektywnych wskazówek w rozwiązywaniu problemów technicznych. Chcą wiedzieć więcej, orientować się w możliwościach multimediów i radzić sobie w każdej sytuacji. Multimedialna Polka ma za zadanie nie tylko ułatwić kobietom sięganie po nowe technologie, ale również dać im radość korzystania z narzędzi multimedialnych.
„Chcemy pokazać kobietom jak łatwy, przydatny i ciekawy może być kontakt ze światem nowych technologii” – wyjaśnia Krystyna Kanownik, Dyrektor Biura PR, Rzecznik Prasowy Multimedia Polska. „Sprawić by czuły się swobodnie korzystając z multimediów. Nasze działania mają długofalowy charakter, będą ewoluować, rozwijać się wraz ze wzbogacaniem wiedzy i wzrostem świadomości konsumentek”- dodaje.
W ramach projektu Multimedialna Polka agencja Garden of Words stworzy biuro komunikacji zapewniające nadzór nad całością działań zarówno z obszaru PR, jak i aktywności marketingowych skierowanych bezpośrednio lub pośrednio do kobiet. Wśród najważniejszych zadań agencji znajdują się między innymi: prowadzenie biura prasowego, przygotowanie koncepcji i realizacja strategii komunikacji projektu z uwzględnieniem jego edukacyjnej funkcji (np. koncepcja i realizacja eventów kobiecych, sponsoringu imprez, specjalnej witryny internetowej i działań e-learningowych dla internautek).
Multimedialna Polka to odpowiedź na potrzeby klientek, które na co dzień korzystają z internetu, telewizji, telefonów, itp., i oczekują czytelnych rozwiązań oraz jasnych i efektywnych wskazówek w rozwiązywaniu problemów technicznych. Chcą wiedzieć więcej, orientować się w możliwościach multimediów i radzić sobie w każdej sytuacji. Multimedialna Polka ma za zadanie nie tylko ułatwić kobietom sięganie po nowe technologie, ale również dać im radość korzystania z narzędzi multimedialnych.
„Chcemy pokazać kobietom jak łatwy, przydatny i ciekawy może być kontakt ze światem nowych technologii” – wyjaśnia Krystyna Kanownik, Dyrektor Biura PR, Rzecznik Prasowy Multimedia Polska. „Sprawić by czuły się swobodnie korzystając z multimediów. Nasze działania mają długofalowy charakter, będą ewoluować, rozwijać się wraz ze wzbogacaniem wiedzy i wzrostem świadomości konsumentek”- dodaje.
W ramach projektu Multimedialna Polka agencja Garden of Words stworzy biuro komunikacji zapewniające nadzór nad całością działań zarówno z obszaru PR, jak i aktywności marketingowych skierowanych bezpośrednio lub pośrednio do kobiet. Wśród najważniejszych zadań agencji znajdują się między innymi: prowadzenie biura prasowego, przygotowanie koncepcji i realizacja strategii komunikacji projektu z uwzględnieniem jego edukacyjnej funkcji (np. koncepcja i realizacja eventów kobiecych, sponsoringu imprez, specjalnej witryny internetowej i działań e-learningowych dla internautek).
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Czworonożni terapeuci: Korzyści z posiadania zwierząt w domu
Zwierzęta w domu to nie tylko źródło radości, ale także istotny element wpływający na zdrowie i samopoczucie domowników. Ich obecność przynosi liczne
Outdoor w wielkim mieście
Czy obuwie outdoorowe zarezerwowane jest tylko na górskie szlaki, leśne dukty i zabłocone ścieżki? Oczywiście, że nie. W kolekcji ‘city&rsquo
Wygoda i elegancja w jednym – na jaką okazję wybrać marynarkę damską?
Lubisz klasyczną elegancję, a może Twoją uwagę zwracają subtelne zestawy w tak zwanym stylu biurowym? Marynarki damskie powinny mieć więc stałe miejsce
5 nieznanych szlaków pieszych na Maderze
Madera to prawdziwy raj dla miłośników pieszych wędrówek. Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów krajobrazu wyspy są lewady
Nowy sezon? Nowe buty!
Jak połączyć styl i funkcjonalność w taki sposób, aby powstały buty, które zachwycą designem i wygodą? Na to pytanie odpowiedź zna Lee Cooper. W najn