Styl życia – Multimedialna Polka
Spis treści
Autor
Polki chcą wiedzieć i chcą wykorzystywać nowości technologiczne. Co im przeszkadza? Czasami zniechęcają je zawiłe instrukcje i trudny, techniczny język. By ułatwić i uprzyjemnić im poruszanie się w świecie nowych technologii spółka Multimedia Polska uruchomiła specjalny projekt edukacyjny – Multimedialna Polka.

Wersja do druku

Komunikację działań projektu giełdowa spółka powierzyła agencji Garden of Words.
Multimedialna Polka to odpowiedź na potrzeby klientek, które na co dzień korzystają z internetu, telewizji, telefonów, itp., i oczekują czytelnych rozwiązań oraz jasnych i efektywnych wskazówek w rozwiązywaniu problemów technicznych. Chcą wiedzieć więcej, orientować się w możliwościach multimediów i radzić sobie w każdej sytuacji. Multimedialna Polka ma za zadanie nie tylko ułatwić kobietom sięganie po nowe technologie, ale również dać im radość korzystania z narzędzi multimedialnych.
„Chcemy pokazać kobietom jak łatwy, przydatny i ciekawy może być kontakt ze światem nowych technologii” – wyjaśnia Krystyna Kanownik, Dyrektor Biura PR, Rzecznik Prasowy Multimedia Polska. „Sprawić by czuły się swobodnie korzystając z multimediów. Nasze działania mają długofalowy charakter, będą ewoluować, rozwijać się wraz ze wzbogacaniem wiedzy i wzrostem świadomości konsumentek”- dodaje.
W ramach projektu Multimedialna Polka agencja Garden of Words stworzy biuro komunikacji zapewniające nadzór nad całością działań zarówno z obszaru PR, jak i aktywności marketingowych skierowanych bezpośrednio lub pośrednio do kobiet. Wśród najważniejszych zadań agencji znajdują się między innymi: prowadzenie biura prasowego, przygotowanie koncepcji i realizacja strategii komunikacji projektu z uwzględnieniem jego edukacyjnej funkcji (np. koncepcja i realizacja eventów kobiecych, sponsoringu imprez, specjalnej witryny internetowej i działań e-learningowych dla internautek).
Multimedialna Polka to odpowiedź na potrzeby klientek, które na co dzień korzystają z internetu, telewizji, telefonów, itp., i oczekują czytelnych rozwiązań oraz jasnych i efektywnych wskazówek w rozwiązywaniu problemów technicznych. Chcą wiedzieć więcej, orientować się w możliwościach multimediów i radzić sobie w każdej sytuacji. Multimedialna Polka ma za zadanie nie tylko ułatwić kobietom sięganie po nowe technologie, ale również dać im radość korzystania z narzędzi multimedialnych.
„Chcemy pokazać kobietom jak łatwy, przydatny i ciekawy może być kontakt ze światem nowych technologii” – wyjaśnia Krystyna Kanownik, Dyrektor Biura PR, Rzecznik Prasowy Multimedia Polska. „Sprawić by czuły się swobodnie korzystając z multimediów. Nasze działania mają długofalowy charakter, będą ewoluować, rozwijać się wraz ze wzbogacaniem wiedzy i wzrostem świadomości konsumentek”- dodaje.
W ramach projektu Multimedialna Polka agencja Garden of Words stworzy biuro komunikacji zapewniające nadzór nad całością działań zarówno z obszaru PR, jak i aktywności marketingowych skierowanych bezpośrednio lub pośrednio do kobiet. Wśród najważniejszych zadań agencji znajdują się między innymi: prowadzenie biura prasowego, przygotowanie koncepcji i realizacja strategii komunikacji projektu z uwzględnieniem jego edukacyjnej funkcji (np. koncepcja i realizacja eventów kobiecych, sponsoringu imprez, specjalnej witryny internetowej i działań e-learningowych dla internautek).
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Ciekawe t-shirty damskie – jak wyróżnić się w tłumie dzięki modnej i wygodnej bazie stylizacji?
Codzienna moda nie musi być nudna, a wygodne ubrania mogą jednocześnie przyciągać wzrok i podkreślać indywidualny styl. Idealnym przykładem są ciekawe
Praca Opiekunów osób starszych w Niemczech - wymagania i korzyści
Opieka nad osobami starszymi w Niemczech to temat niezwykle ważny i zyskujący na popularności, szczególnie wśród osób poszukujących st
Na narty z dziećmi - gdzie na narty z dzieckiem w Polsce i za granicą, czyli pierwsze kroki na stoku
Ferie czas start! Gdy za oknem śnieg a dzieci rozpoczynają przerwę zimową, zaczynamy się zastanawiać jaki kierunek wybrać, aby dziecko zaraziło się mi�
Co jeść, a czego nie jeść przy zespole jelita drażliwego?
Zespół jelita drażliwego to przewlekłe schorzenie układu pokarmowego, które wpływa na jakość życia u wielu osób. Objawy, takie jak
Liposukcja z perspektywy czasu. Przegląd długoterminowych efektów zabiegu
Wiadomo, że liposukcja potrafi błyskawicznie odmienić sylwetkę. Efekty są widoczne niemal od razu. Jednak czy to rozwiązanie na lata? Sprawdzamy, jak zmie