Pod hasłem "Słoneczny patrol dla skóry" ruszyła druga edycja kampanii edukacyjnej Laboratoire Dermatologique BIODERMA, producenta dermokosmetyków do opalania z linii Photoderm.

Kampania "Słoneczny patrol dla skóry" pokazuje, jak w pełni korzystać z dobrodziejstw słońca, minimalizując skutki uboczne jego działania. Motywem przewodnim tegorocznej edycji kampanii jest dobieranie ochrony słonecznej nie tylko ze względu na fototyp i rodzaj skóry, ale także pod kątem miejsca ekspozycji na słońce (szerokość geograficzna, wysokość nad poziomem morza).

Już 23 maja "Słoneczny Patrol dla Skóry" rusza w Polskę – podczas majowych i czerwcowych weekendów, w galeriach handlowych największych miast Polski uruchomione zostaną Plaże w mieście, czyli letnie poradnie eksperckie. W ramach poradni lekarze dermatolodzy zbadają znamiona, pomogą w określeniu fototypu skóry i w doborze programu opalania pod kątem miejsca wyjazdu wakacyjnego. Na tych letnich stoiskach będzie można także przymierzyć okulary przeciwsłoneczne, czy zapoznać z propozycjami podróżniczymi portalu wakacje.pl.

Plaże w mieście:

23 – 24 maja Galeria Krakowska (Kraków),
6 – 7 czerwca Galeria Malta (Poznań),
20 – 21 czerwca Galeria Silesia City Center (Katowice),
27 – 28 czerwca Galeria Mokotów (Warszawa).



Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku