Dolce Vita jest głównym motywem kolekcji letniej Hexeline. Temat, który inspirowany jest przez New Look Diora, niesie w sobie klimat włoskiej riwiery i liczne nawiązania do popkultury. Od wtorku 29.05.2009 kolekcja dostępna jest w salonach z wyjątkowymi rabatami.

Analiza tematu „Dolce Vita”

Sylwetka: wąskie ramiona, mocno podkreślona talia, rozmodelowane spódnice

Inspiracja: New Look Diora – bardzo silny trend, który zrewolucjonizował modę XX wieku, na nowo definiując kobiecość po II wojnie światowej.

Ambient: riwiera, włoska kafejka, beztroskie wakacje

Nawiązanie do popkultury: film „La Dolce Vita” Frederico Felliniego

Ikona: Sophia Loren, Anouk Aimee

Znaki firmowe: zakładki „origiami”, draperie, przestrzenne dekolty i odsunięte od linii szyi kołnierze, multifunkcyjne dodatki.

Kolorystyka: off-white, amarant

Tkaniny: pochodzą od najlepszych włoskich dostawców.



















































Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku