Już dzisiaj MTV Networks i Komisja Europejska będą wspólnie działać w celu podniesienia świadomości młodych ludzi na rzecz walki ze zmianami klimatu podczas szczytu w Kopenhadze, w trakcie którego przywódcy z całego świata będą rozmawiać na temat przyszłości naszej planety. rnrn
W celu wsparcia kampanii Komisji Europejskiej i MTV Networks Play to Stop. Europe for Climate, która obejmuje 11 krajów ( Szwecję, Danię, Wielką Brytanię, Włochy, Francję, Węgry, Bułgarię, Rumunię, Polskę, Republikę Czeską) zostały zorganizowane trzy koncerty w trzech różnych miastach Europy:

• Sztokholm – 20 sierpnia – odbył się koncert Moby’ego

• Budapeszt – 19 września – miał miejsce koncert na którym wystąpiła grupa Editors

• Kopenhaga – 7 grudnia – odbędzie się ostatni koncert w ramach kampanii
na którym wystąpi grupa Backstreet Boys. Polskę będzie reprezentował ambasador kampanii Michał Piróg.

Grupa Backstreet Boys zdaje sobie sprawę, jak ważnym problemem dla współczesnego świata są zmiany klimatyczne, dlatego też zespół entuzjastycznie dołączył do kampanii Play To Stop: Europe for Climate”, podkreślając: To jest czas dla nas wszystkich, żeby zrobić co możemy aby działać na rzecz klimatu, nie tylko podnosząc świadomość odnośnie zachodzących zmian, ale także czynnie działając na rzecz jego poprawy. Jesteśmy dumni z udziału w kampanii “Play to  Stop: Europe for Climate” i czekamy na spotkanie z Wami w Kopenhadze.”

Koncerty Play to Stop Europe for Climate są częścią szerszej inicjatywy Climate Action – Energy for a Changing World, zainicjowanej krótko po zobowiązaniu powziętym przez  przywódców  UE do ograniczenia gazów cieplarnianych do 20% ( a nawet 30% w przypadku zawarcia odpowiedniego porozumienia międzynarodowego), zmniejszeniu o 20% zużycia energii dzięki zwiększonej efektywności energetycznej, jak również do zwiększenia do 20% udziału energii odnawialnej w całkowitym zużyciu energii. Wszystkie wymienione cele UE planuje zrealizować do roku 2020.






Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku