Stephen M. R. Covey - Szybkość zaufania
Spis treści
Autor
W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste.
Wersja do druku
Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w interesach, dobrym pracodawcą i porywającym liderem, a także lepszym współmałżonkiem i rodzicem. Z książki tej dowiesz się m.in.:
- jakie zachowania cechują najbardziej godnych zaufania ludzi biznesu;
- w jaki sposób wiarygodność pozwala zmniejszyć koszty i zmaksymalizować zyski;
- jak odbudować utracone zaufanie.
„Zaufanie redukuje koszty transakcji, zwiększa szanse polubownego załatwienia sporów i przyspiesza wymianę handlową.
Jest swego rodzaju spoiwem wszelkich organizacji i stowarzyszeń.
Nareszcie ktoś zauważył i docenił jego ogromne znaczenie w biznesie”
/Marilyn Carlson Nelson, dyrektor generalny Carlson Companies/
“(…) Po tę książkę powinni sięgnąć nie tylko liderzy,
ale wszyscy, którzy chcieliby poprawić swoje relacje ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną”
/Gregory K. Ericksen, wiceprezes Ernst & Young/
Stephen M. R. Covey, współzałożyciel i prezes zarządu CoveyLink, firmy konsultingowej skoncentrowanej na przekonywaniu liderów I organizacji do budowania zaufania w biznesie. Zasiada w zarządzie lub radach nadzorczych kilku spółek. Syn Stephena Coveya, autora megabestselleru 7 nawyków skutecznego działania.
- jakie zachowania cechują najbardziej godnych zaufania ludzi biznesu;
- w jaki sposób wiarygodność pozwala zmniejszyć koszty i zmaksymalizować zyski;
- jak odbudować utracone zaufanie.
„Zaufanie redukuje koszty transakcji, zwiększa szanse polubownego załatwienia sporów i przyspiesza wymianę handlową.
Jest swego rodzaju spoiwem wszelkich organizacji i stowarzyszeń.
Nareszcie ktoś zauważył i docenił jego ogromne znaczenie w biznesie”
/Marilyn Carlson Nelson, dyrektor generalny Carlson Companies/
“(…) Po tę książkę powinni sięgnąć nie tylko liderzy,
ale wszyscy, którzy chcieliby poprawić swoje relacje ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną”
/Gregory K. Ericksen, wiceprezes Ernst & Young/
Stephen M. R. Covey, współzałożyciel i prezes zarządu CoveyLink, firmy konsultingowej skoncentrowanej na przekonywaniu liderów I organizacji do budowania zaufania w biznesie. Zasiada w zarządzie lub radach nadzorczych kilku spółek. Syn Stephena Coveya, autora megabestselleru 7 nawyków skutecznego działania.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Niacynamid – wszechstronny składnik w dziedzinie pielęgnacji skóry
Niacynamid, znany również jako witamina B3 lub PP, stał się jednym z najpopularniejszych składników w kosmetologii. Jego wszechstronność, de
Zimowy wystrój wnętrz – jak stworzyć magiczną atmosferę na cały sezon?
Zima to niezwykły czas, kiedy wnętrza naszych domów zyskują na znaczeniu jako przestrzenie ciepła, relaksu i spotkań. To nie tylko okres Świąt Bo
Jaka praca na okres świąteczny?
Okres przedświąteczny to wyjątkowo gorący czas w roku. W związku z tym wiele przedsiębiorstw potrzebuje dodatkowych rąk do pracy. Z kolei znaczna częś
Dobry prawnik od nieruchomości — co powinno go cechować?
Rynek nieruchomości to obszar, w którym szczególnie ważna jest znajomość przepisów prawnych i ich praktycznego zastosowania. Każda tra
Elegancki dress code – jak dopasować ubranie do okazji
W świecie biznesu odpowiedni strój to klucz do budowania profesjonalnego wizerunku. Wybór ubrań zależy nie tylko od branży, ale także od konk