Włącz się do akcji Kolorowy Piórnik
Wyprawki w zależności od wieku dzieci, będą zawierały następujące rzeczy: buty z workiem, farby, plastelina, kredki, bloki rysunkowe, piórniki, farby plakatowe, bloki techniczne, plastelina, kredki, wycinanki, mazaki, zeszyty, atlasy geograficzne i historyczne, testy gimnazjalne i maturalne, ołówki, długopisy i inne przybory szkolne.
Każda osoba chcąca wziąć udział w akcji może wpłacić na ten cel 100,00 zł ( tyle wynosi koszt jednej wyprawki) na konto: 72 1540 1098 2001 5562 4727 0001 z dopiskiem : Kolorowy Piórnik.
Jeśli zainteresowana osoba chce sfinansować wyprawkę szkolną dla konkretnego dziecka to taka możliwość również istnieje – należy w tym celu skontaktować się z Justyną Ziętek, koordynatorem Funduszu Dzieci Osieroconych: j.zietek@hospicja.pl lub Małgosią Nowicką, koordynatorem projektów: m.nowicka@hospicja.pl U tych osób można uzyskać także dodatkowe informacje o akcji „Kolorowy piórnik” i Funduszu Dzieci Osieroconych.
Zapraszamy do współpracy osoby indywidualne oraz firmy.
Razem możemy więcej!
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Niacynamid – wszechstronny składnik w dziedzinie pielęgnacji skóry
Niacynamid, znany również jako witamina B3 lub PP, stał się jednym z najpopularniejszych składników w kosmetologii. Jego wszechstronność, de
Zimowy wystrój wnętrz – jak stworzyć magiczną atmosferę na cały sezon?
Zima to niezwykły czas, kiedy wnętrza naszych domów zyskują na znaczeniu jako przestrzenie ciepła, relaksu i spotkań. To nie tylko okres Świąt Bo
Jaka praca na okres świąteczny?
Okres przedświąteczny to wyjątkowo gorący czas w roku. W związku z tym wiele przedsiębiorstw potrzebuje dodatkowych rąk do pracy. Z kolei znaczna częś
Dobry prawnik od nieruchomości — co powinno go cechować?
Rynek nieruchomości to obszar, w którym szczególnie ważna jest znajomość przepisów prawnych i ich praktycznego zastosowania. Każda tra
Elegancki dress code – jak dopasować ubranie do okazji
W świecie biznesu odpowiedni strój to klucz do budowania profesjonalnego wizerunku. Wybór ubrań zależy nie tylko od branży, ale także od konk