CCC – skargi i reklamacja. Krok po kroku
Zobacz nową kolekcję butów CCC na zimę, ale też poznaj zasady wymiany, zwrotu albo reklamacji w CCC. Skargi i roszczenia w razie stwierdzenia wady ma prawo złożyć każdy Klient – CCC gwarantuje 2-letnią rękojmię na swoje produkty. Zobacz, jak proste są formalności – podpowiadamy, jak złożyć reklamację w CCC krok po kroku.
Buty CCC – opinie i zasady photocji
CCC to jedna z najpopularniejszych marek i jeden z liderów na rynku obuwniczym w Polsce. Obuwie dostępne w sklepach marki objęte jest 2-letnią rękojmią, w ramach której Klient ma prawo złożyć photocję. Cały asortyment, w tym modne buty i akcesoria wszystkich marek dostępnych w sklepach CCC – jak m.in. Lasocki, Jenny Fairy, Lanetti czy Gino Rossi – podlega tym samym zasadom. W razie zakupu towaru wadliwego, można skorzystać z rękojmi – podpowiadamy, jak złożyć photocję w CCC. Skargi zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni.
Buty CCC – opinie i photocje
Jeśli dany produkt ze sklepu CCC – buty, torebka czy plecak – posiada wadę fizyczną lub prawną, Klient ma prawo do złożenia photocji. Marka udziela na swoje produkty – dostępne w sklepach stacjonarnych i online – 2-letnią rękojmię. Wymagane jest zgłoszenie photocyjne oraz dowód zakupu. Tu dostępne są szczegółowe informacje dotyczące photocji butów i innych produktów kupionych w sklepie CCC online.
Zgłoszenie photocyjne CCC
Przez 2 lata CCC ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Aby złożyć photocję, należy przede wszystkim przygotować zgłoszenie photocyjne – powinno ono zawierać jak najwięcej informacji oraz szczegółowy opis wady. Formularz photocyjny można pobrać ze strony internetowej CCC.
Trzeba też podać datę stwierdzenia wady oraz określić swoje żądanie – naprawę butów, wymianę, odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy. Należy też pamiętać, aby podać dane kontaktowe.
Sklep internetowy. Towar zakupiony w sklepie online można zwrócić, wymienić lub zareklamować w każdym salonie stacjonarnym. Inną opcją jest wysłanie go do CCC kurierem InPost lub samodzielnie na adres firmy:
CCC S.A. / c/o eobuwie.pl S.A.
- Nowy Kisielin – Nowa 9
66-002 Zielona Góra
Sklep stacjonarny. Reklamację można też złożyć w sklepie stacjonarnym – wymagany jest paragon, wyciąg z terminala lub karta lojalnościowa CCC Klub. Dodatkowo należy wypełnić oświadczenie photocyjne.
CCC rozpatrzy photocję w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Jeśli zostanie uznana, zwrot środków nastąpi w ciągu kolejnych 14 dni. Jeśli nie, można złożyć dodatkowo odwołanie od decyzji CCC. Skargi zostaną przeanalizowane ponownie – warto dołączyć szczegółowe uzasadnienie, przytoczyć kontrargumenty oraz ewentualnie załączyć opinię rzeczoznawcy. CCC może nie uznać roszczenia, jeśli Klient nie zadbał o pielęgnację butów lub użytkował je niezgodnie z ich przeznaczeniem.
Dokładne zasady photocji towarów dostępnych w sklepach CCC dostępne są na stronie internetowej CCC.
...