Rama wspiera "World Food Programme"
Znane konsumentom margaryny marki Rama, Classic oraz Rama MultiVita mają teraz nowe opakowania. Ich celem jest zwrócenie uwagi konsumentek na problem dzieci głodujących w Kenii.
Rama MultiVita i Rama Classic w nowym opakowaniu przypominają o ogólnopolskim programie Uśmiech Pełną Buzią, który powstał, by wspierać działania World Food Programme. Marka Rama współpracując z międzynarodową organizacją pomaga dofinansować posiłki dla dzieci szkolnych w Kenii.
"Wierzymy, że każde dziecko zasługuje na wartościowy posiłek i dlatego czynnie wspieramy działania WFP poprzez dotacje i edukację. Poza wsparciem finansowym Rama, która jest ekspertem w żywieniu dzieci, pomaga Światowemu Programowi Żywieniowemu dzieląc się swoją wiedzą na temat odżywiania. Służy ona WFP do poprawy jakości posiłków w szkołach, żeby lepiej sprostać wymaganiom dzieci w wieku szkolnym" – mówi Joanna Goszczyńska, Brand Manager marki Rama, organizatora akcji "Uśmiech pełną buzią".
Sugerowana cena detaliczna:
500 g – 4,60 zł
...