Laboratoire Dermatologique Bioderma zachęca: poznaj lepiej swoją skórę
Ogromne zainteresowanie zeszłoroczną edycją akcji edukacyjnej "Twoja Skóra Bez Tajemnic" przyczyniło się do decyzji o jej kontynuacji. W tym roku kampania będzie miała większy zasięg i rozmach.
Kampania wystartuje 27 marca, a wiadomości o jej przebiegu trafią do pacjentów m.in. poprzez stronę internetową www.skorabeztajemnic.pl Stronę warto odwiedzać, gdyż właśnie poprzez Internet będzie można rejestrować się na bezpłatne, profesjonalne konsultacje dermatologiczne obejmujące fachową diagnozę typu skóry. Osoby chcące skorzystać z konsultacji będą mogły się rejestrować od 27 marca do 24 kwietnia.
W ramach akcji przebadanych zostanie 2000 pacjentów w całej Polsce, czyli czterokrotnie więcej niż rok wcześniej. Laboratoire Dermatologique Bioderma planuje także rozdanie 3000 poradników dermatologicznych opracowanych przy współudziale lekarzy dermatologów. Patronat merytoryczny nad kampanią Twoja Skóra Bez Tajemnic objęło Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych.
Według badań TNS OBOP (Ogólnopolskie badanie „Świadomość kobiet dotycząca skóry twarzy” przeprowadzono na reprezentatywnej próbie 539 Polek w wieku powyżej 15 roku życia, pod nadzorem merytorycznym TNS OBOP.), ponad połowa Polek nie potrafi prawidłowo określić rodzaju swojej skóry i - mimo, że aż 70% ankietowanych kobiet zauważa u siebie różne problemy ze skórą - prawie
90% wskazało, że ich skóra nie była badana odnośnie jej typu. W ramach ogólnopolskiej akcji Twoja Skóra Bez Tajemnic, Bioderma edukuje pacjentów w zakresie typów skóry i problemów dermatologicznych, właściwej pielęgnacji, a także zachęcając do konsultacji z lekarzami – dermatologami.
Doświadczenia poprzedniej edycji naszej akcji edukacyjnej pokazały, jak duże jest zapotrzebowanie na wiedzę dotyczącą pielęgnacji skóry. Polki szukają informacji, chętnie dowiadują się, jak dbać o skórę. Postanowiliśmy wyjść im naprzeciw i – dając porady – jednocześnie nakłonić do tego, by korzystały z porad profesjonalistów: lekarzy dermatologów, dermatologów estetycznych. Ich wiedza pozwoli prawidłowo zdiagnozować skórę, dobrać zabiegi i doradzić w doborze odpowiedniej pielęgnacji – mówi Elżbieta Kicińska-Baran z Laboratoire Dermatologique Bioderma.
W akcji weźmie udział ponad 40 specjalistycznych gabinetów dermatologicznych, w których będą prowadzone bezpłatne konsultacje. Z bezpłatnych porad lekarza dermatologa będzie można skorzystać w następujących miastach: Busko Zdrój, Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Gdynia, Grodzisk Mazowiecki, Kalisz, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań, Rybnik, Rzeszów, Szczecin, Świebodzice, Tarnowskie Góry, Toruń, Tychy, Warszawa, Wrocław.
Ponadto w 2009 roku partnerami wspierającymi Akcję Twoja Skóra Bez Tajemnic są Farmaceuci. Farmaceuci jako eksperci – profesjonalni doradcy - cieszą się dużym zaufaniem społeczeństwa. Wśród osób, które kupują produkty w aptece, 61% oczekuje porady farmaceuty w doborze kosmetyków, a 33% badanych chciałoby uzyskać informacje na temat dokładnego składu i działania produktów. Bioderma ściśle współpracuje ze 122 aptekami tzw. DermoCentrami, rozmieszczonymi w 37 miastach, w których pacjenci mogą skorzystać z porady wykwalifikowanych ekspertów. Personel DermoCentrów został objęty cyklem regularnych szkoleń w zakresie profesjonalnego doboru programu pielęgnacyjnego dla każdego typu i problemu skóry, a także efektywnej komunikacji z pacjentem. Listę DermoCentrów można znaleźć na stronie www.skorabeztajemnic.pl, a także rozpoznać dzięki charakterystycznemu logotypowi, jakim te miejsca są opatrzone.
Jak tajemnice skóry będą odkrywane w 2009 roku?
W tym roku akcja będzie miała znacznie większy zasięg i rozmach:
• startujemy 27 marca,
• przebadamy 2000 pacjentów w całej Polsce, czyli znacznie więcej niż rok wcześniej,
• rozdamy 3000 poradników dermatologicznych,
• nawiążemy współpracę z gabinetami dermatologii i medycyny estetycznej w 23 miastach Polski,
• zacieśnimy współpracę z wybranymi aptekami tzw. DermoCentrami, gdzie pacjenci mogą liczyć na profesjonalne doradztwo w zakresie doboru kosmetyków,
• patronem merytorycznym akcji będzie Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych.
...