Nowy zapach dla Twojego mężczyzny

Autor:


Na polskim rynku męskich kosmetyków brakuje takich marek dla mężczyzn, które byłyby zarówno atrakcyjnymi kosmetykami zapachowymi, a jednocześnie dobrymi jakościowo produktami pielęgnacyjnymi.

Rozpoczęcie prac nad marką poprzedzone było głęboką analizą rynku oraz odpowiednimi badaniami konsumenckimi i semiotycznymi. Starano znaleźć się takie wartości, które byłyby bliskie młodym mężczyznom i byłyby dla nich atrakcyjne. Wiadomo było, że nie wystarczają im już zapachy o charakterze sportowym czy samochodowym. Świat współczesnego mężczyzny jest bardziej złożony i wystarczyło tylko sięgnąć, aby odkryć coś na czym można zbudować solidną i wciągającą markę. W oparciu o badania semiotyczne powstał prawdziwy obraz współczesnej męskości. Nostalgia za prawdziwym, twardymi wartościami, za możliwością sprawdzenia się jako mężczyzna, za wielką ideą i duchem dawnych wartości doprowadziła do podstaw, na których zbudowane jest Zeke.

Marka Zeke odpowiada na tęsknotę za jedynym, niepodważalnym wzorem prawdziwego mężczyzny, tęsknotę za czasami, kiedy udowodnienie, że jest się prawdziwym mężczyzną zapewniało podziw i szacunek. Zapach Zeke otacza aura wartości i ducha, które mieli prawdziwi, dawni bohaterowie. Każdy mężczyzna chciałby być pilotem, a każda kobieta poszłaby za pilotem na koniec świata. Zeke stawia na męskość w starym dobrym stylu i przywraca światu prawdziwych mężczyzn. Świat pilotów myśliwców z okresu II Wojny Światowej okazał się idealnym nośnikiem wszystkich wymienionych wartości.

"Zeke" to potoczne określenie samolotu Mitsubishi A6M „Zero”- „supermyśliwca” marynarki japońskiej z czasów II wojny światowej, będącego w użytku w latach 1940-45. Maszynę cechowała nadzwyczajna zwrotność i duży zasięg działania. Wśród wojsk alianckich panowała legenda mówiąca, że Zeke jest niepokonany. Podstawą, na której opiera się cała marka to zapach, który został skomponowany przez Jan’a Fockenbrock’a – perfumiarza z jednego z najlepszych domów zapachowych na świecie – DROM Fragrances. Przed rozpoczęciem prac został sporządzony szczegółowy brief zapachowy na podstawie którego stworzone zostały unikalne i autorskie zapachy.

Marka ZEKE to seria 5 produktów, występujących w 4 wariantach zapachowych. W przypadku linii ZEKE 21 płyn po goleniu oraz antyperspiranty występują w wersji „sensitive” i przeznaczone są dla bardziej wrażliwej i wymagającej skóry.

Nowa marka zapachowa ZEKE stawia na męskość w starym, dobrym stylu i przywraca światu prawdziwych mężczyzn. Te cechy zdecydowano się przenieść także do świata mody poprzez współpracę z Tomaszem Ossolińskim, któremu Parfumico zaproponowało stworzenie kolekcji przeznaczonej na wiosnę i lato 2010 r. Tomasz Ossoliński chętnie podjął to wyzwanie i nawiązana została unikalna współpraca – po raz pierwszy w Polsce na linii projektant – zapach. Tomasz zainspirowany tematem lotnictwa i męskich ideałów 3 września  zaprezentował  najnowsza kolekcję na sezon wiosna/lato 2010 – pod nazwą Zeke. Premiera zapachu Zeke oraz pokaz odbyły się na prywatnym lotnisku pana Jana Borowskiego pod Konstancinem, właściciela firmy JB Investment – w towarzystwie pięknych samolotów i wielu tłumnie przybyłych doskonałych gości.



-=-

...