Na ulicach Warszawy pojawiły się plakaty z napisem „Co się gapisz, pedale?!” oraz „Co się gapisz, lesbo?!”. Mają zwrócić uwagę na przemoc psychiczną i fizyczną z jaką każdego dnia spotykają się w Polsce geje i lesbijki. Kampania Przeciw Homofobii, przy wsparciu Rady Europy, przygotowała kampanię społeczną „Homofobia, tak to wygląda”. W ramach akcji na ulicach stolicy pojawią się dwa motywy plakatów. A 5 marca otwarta zostanie w Austriackim Forum Kultury wystawa dokumentująca przypadki homofobii w Polsce. Więcej informacji dostępnych będzie od 5 marca na stronie: www.stophomofobia.kampania.org.pl Główny sponsor projektu: European Youth Foundation Wsparcie: Rada Europy poprzez kampanię “Każdy inny - Wszyscy równi.” oraz Austriackie Centrum Kultury Patronat medialny: Gazeta.pl, Replika, Machina, Przegląd, iTV, Clear Channel Polska