Fotografie Richardsona eksponują obuwie oraz najważniejsze elementy damskiej i męskiej kolekcji FW’10. Kolekcję Reebok Classics, inspirowaną fitnessem i treningiem, zaprezentowano za pomocą serii zdjęć, oddających klimat Nowego Jorku i odzwierciedlających współczesny styl ulicy. Kluczowe produkty sesji to Paris Runner – but w stylu vintage, którego wygląd zaczerpnięto wprost z 1980 roku, uwzględniając oryginalny kształt i uzupełniając go wyszywanym logo Starcrest umieszczonym na języku buta. Obiektyw Terry’ego Richardsona uchwycił także model CL Nylon - klasyki do biegania popularne od 1986 roku, kiedy miały jaskrawoczerwony kolor i swoją zgrabną sylwetką podbijały serca kobiet. Obydwa style są dziś tak samo modne jak wtedy, gdy prezentowano je po raz pierwszy.
Inne kluczowe wyznaczniki stylu z męskiej kolekcji New Classics łączą w sobie buty Berlin – udoskonalone wysokie i cechujące się klasyczną prostą estetyką. Ich forma uosabia pomysł na design całej kolekcji – zaczerpnięcie korzeni Reebok Classic i dodanie współczesnych detali. W kobiecej linii Fly Generation ostre sylwetki butów ReeFunk i ReeDown wyrażają ducha kolekcji.
„Wybór Terry’ego do współpracy przy tym projekcie był oczywisty - współpracował z najbardziej pożądanymi i interesującymi celebrytami oraz gwiazdami sportu. Cechujący go styl i miłość do Nowego Yorku stworzyły głębię i wizję tej kampanii PR” – mówi Paul Rutherford, manager kolekcji Classics w regionie EMEA.
„Ta sesja była z pewnością dużą porcją dobrej zabawy. Istnieje naturalna synergia między odważnym magazynem a mentalnością marki permanentnie podejmującej wyzwania” - komentuje publikację zdjęć Terry’ego Matt Elek, wydawca magazynu „Vice”.
Po więcej informacji zajrzyj na www.reebok.com/classics