Herbatę pijemy dla zdrowia, przyjemności, jako dodatek do posiłku. Mamy swoje ulubione smaki, ale chętnie sięgamy też po nowości. Herbata jest napojem, który towarzyszy nam przez cały dzień. Warto urozmaicać chwile z filiżanką herbaty wybierając różne smaki, zapachy. Marka IRVING przygotowała nową linię produktów - esencjonalne herbaty z owocami w atrakcyjnym, wygodnym opakowaniu.
Każda z nowej linii herbat IRVING to mieszanka starannie wyselekcjonowanych liści herbacianych oraz unikalnych kompozycji owoców i naturalnych składników aromatycznych. Herbaty dają napar o wyśmienitym aromacie, pięknej barwie i intensywnej owocowej nucie smakowej. Każdy produkt, dzięki zawartości liści herbacianych, jest bogaty w cenne antyoksydanty, które chronią organizm przed wolnymi rodnikami i teinę, która pomaga przezwyciężyć zmęczenie.
Nowa linia produktów to 3 czarne herbaty naturalnie aromatyzowane oraz herbata zielona z ulubionym przez Polaków dodatkiem - cytryną.
• IRVING Lemon Green / HERBATA ZIELONA CYTRYNOWA
o Starannie dobrane liście herbaty zielonej, bogate w cenne dla zdrowia składniki mineralne połączone z delikatnym, cytrynowym aromatem. Doskonały smak, subtelny aromat i łagodny napar.
• IRVING Lemon / HERBATA CZARNA CYTRYNOWA
o Doskonale połączenie aromatycznej czarnej herbaty z sokiem cytrynowym. Orzeźwiający i soczysty smak cytrusów przełamuje i łagodzi głęboki smak naparu ze starannie wyselekcjonowanych liści herbacianych.
• IRVING Raspberry / HERBATA CZARNA MALINOWA
o Kompozycja starannie wyselekcjonowanej czarnej herbaty i słodkich, dojrzałych
w słońcu malin. Aromatyczna, z naturalną owocową słodyczą, doskonała herbata na każdą porę dnia.
• IRVING Forest Fruit / HERBATA CZARNA Z OWOCAMI LEŚNYMI
o Aromatyczne połączenie czarnej herbaty z owocami leśnymi: soczystą jagodą
i wytrawną jeżyna. Doskonały smak klasycznej herbaty uzupełniony owocową, słodką nutą.
Nowa linia wyposażona jest w funkcjonalne opakowanie, które posiada:
• wieczko umożliwiające łatwe otwieranie i szczelne zamykanie opakowania,
• nowoczesną, wyróżniającą na półce i mocno owocową grafikę,
• powiększone kartoniki zawierające po 25 torebek.