Napoje owocowe Cappy to idealne rozwiązanie dla młodych dynamicznych ludzi, którzy poszukują oryginalnych smaków, gaszących pragnienie i przynoszących ochłodę podczas gorącego lata. Do obecnych już na rynku, docenionych przez smakoszy napojów Cappy pomarańczowo-grejpfrutowego oraz Cappy jabłkowo-gruszkowego, dołączyły nowe, wyjątkowe smaki.
Fani owocowych kompozycji mogą delektować się trio orzeźwiającego jabłka, goryczki grejpfruta i słodkiego aromatu kaktusa oraz pełnią soczystego jabłka, intensywnej mięty i aromatu trawy cytrynowej.
- Zdecydowaliśmy się powiększyć ofertę napojów owocowych, ponieważ to największa grupa w segmencie całej kategorii soków, nektarów i napojów owocowych. Ich spożycie wzrasta szczególnie w okresie letnim. Nasze dwie nowe kompozycje napojów jabłkowych zostały wybrane na podstawie preferencji konsumentów, którzy wskazali je w testach jako najbardziej interesujące – powiedział Krzysztof Pawluk, kierownik marki Cappy w Coca-Cola Poland Services.

Nowe Cappy jabłkowo-miętowy z trawą cytrynową oraz Cappy grejpfrutowo-jabłkowy z kaktusem są dostępne w dwóch rodzajach opakowań: kartonowych 1L oraz PET 0,33L. Sugerowana cena opakowania 1L to 2,99 zł za sztukę, zaś produkt w opakowaniu PET 0,33L kosztuje 1,79 zł za sztukę. Dystrybucja obejmuje wszystkie kanały sprzedaży – zarówno tradycyjny, jak i nowoczesny.

W Polsce, za działania ATL dla linii napojów Cappy odpowiada agencja McCann Erickson, za działania BTL agencja Studio4, koncepcję działań on-line przygotowała agencja K2, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Działania public relations realizuje agencja Edelman Polska.

Obecnie oferta Cappy to aż 16 smaków, na bazie których stworzono soki, nektary i napoje owocowe odpowiadające potrzebom najbardziej wymagających konsumentów. Są wśród nich innowacje – Cappy Całe Jabłko oraz Cappy Cała Pomarańcza. Dzięki wyjątkowej metodzie Pełnego Wyciskania™, oferują one łatwy sposób uzupełnienia codziennej diety całej rodziny w składniki odżywcze, takie jak: witamina C, błonnik, potas czy fitoskładniki.
W szerokiej gamie produktów Cappy nie mogło oczywiście zabraknąć najpopularniejszych wariantów jak 100% sok pomarańczowy, 100% sok jabłkowy czy nektarów z czarnej porzeczki oraz grejpfruta. Poza tym, w ofercie Cappy znajdziemy napoje niegazowane wyprodukowane na bazie soków owocowych, tj.: Lemon&Nada – cytrynowo-jabłkowy napój o prostej recepturze, doskonale gaszący pragnienie.
Cappy to również oficjalna marka soków, nektarów oraz napojów owocowych UEFA EURO 2012™.


Nawadniaj się ze smakiem
Zgodnie z zaleceniami Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA),  wydanych w 2010 roku i dotyczących dziennego spożycia wody, dorośli mężczyźni powinni pić przeciętnie 2,5 l płynów dziennie, a kobiety około 2 litrów. Powyższe wartości dotyczą umiarkowanych temperatur i przeciętnej aktywności fizycznej. Około 80% naszego zapotrzebowania na wodę pokrywają płyny, a 20% pokarmy. Warto pamiętać, że nasz organizm nawadniają wszystkie napoje bezalkoholowe, w tym również: soki, mleko, kawa, herbata i napoje, ponieważ zawierają od 85% do 99% wody.  Udowodniono, że spożywanie różnych napojów  przyczynia się do lepszego nawodnienia organizmu – po prostu chętniej sięgamy po to, co nam smakuje.  
 Źródło: „2004 Raport o zapotrzebowaniu na wodę” Amerykańskiego Instytutu Medycyny