To idealna okazja, aby uzupełnić garderobę o najmodniejsze w tym sezonie wakacyjnym ubrania oraz akcesoria. W FACTORY outlet znajdziecie je w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
w stylu J.LO. Kapelusze doskonale komponują się w zestawieniu z okularami przeciw słonecznymi (koniecznie z filtrem!). Piękne okrycia głowy proponuje m.in.: sklep Nine West.
Nie możemy także zapominać o kostiumach kąpielowych! Ważne, aby dobrze dobrać krój
do naszego typu figury. Pomoc znajdziemy w m.in.: Li Parie czy Intimissimi.
Na wieczorne spacery po plaży polecamy sukienki (np.: Mango czy Tatuum) oraz zwiewne tuniki doskonale nadające się do zarzucenia na kostium np. w porze lunchu.
Na naszej liście nie może zabraknąć klapków oraz sandałów. Podpowiadamy, że biżuterie można nosić nie tylko na szyi, ale także na stopach, dodając strojowi nieco egzotyki.
Życzymy wszystkim wspaniałych udanych wakacji i dużo słońca!
Marka FACTORY
FACTORY to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę NEINVER w 1996 roku.
Od 2002 roku obecna na rynku polskim. W Europie znajduje się siedem centrów FACTORY: cztery
w Hiszpanii i trzy w Polsce. Kolejne dwa polskie centra są w trakcie realizacji – pierwsze z nich zostanie ukończone w 2011 roku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 42 500 m2.
Centra outlet to nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych. FACTORY jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Różnorodny
i atrakcyjny dobór najemców oraz ceny niższe od 30 do 70% to zalety, wyróżniające tę sieć.
Centra outlet FACTORY są kompleksowo zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.
-=-
fot: MANGO/FACTORY-=-
fot: MANGO/FACTORY-=-
fot: MANGO/FACTORY-=-
fot: NINE WEST/FACTORY-=-
fot: MANGO/FACTORY -=-
fot: MANGO/FACTORY-=-
fot: TATUUM/FACTORY