To hasło nowego e-sklepu HEPPIN.COM jak również kampanii promującej pierwsze modele autorskiej kolekcji sygnowane nazwą e-shopu.


Obcowanie z modą może być zabawą, lekką i niezwykle przyjemną. Przekonuje nas
o tym nowy e-sklep HEPPIN.COM, który niedawno przeszedł rebranding z intymnie.com. Fashion makes me HEPPIN zachęca do traktowania mody z przymrużeniem oka i eksperymentowania z własnym stylem. Dzięki systematycznie wprowadzanym nowym kolekcjom(kilka razy w ciągu miesiąca!), klientki HEPPIN.COM nawet przez chwilę nie będą miały możliwości poczuć się znudzone!

Nowa marka skierowana jest do młodych kobiet, które lubią  często zmieniać swoją garderobę i mogą sobie na to pozwolić dzięki atrakcyjnym cenom oferowanym im przez sklepy internetowe. HEPPIN.COM idąc tym tropem proponuje różnorodne basicowe jak i dresscodowe kolekcje w konkurencyjnych do innych sklepów cenach. Autorska marka to nie tylko linie ubrań ale także kolekcje butów, toreb i dodatków. Każdy model można dokładnie obejrzeć dzięki opcji catwalk, który jest pierwszym na polskim rynku takim sposobem zaprezentowania produktu. Dodatkowo wszelkiego rodzaju akcesoria(buty, torebki, biżuteria itp.) posiadają multimedialną wizualizację, umożliwiającą podgląd wybranego modelu z każdej strony. Ostatnią niespodzianką dla klientek poszukujących ciekawych inspiracji jest blog HEPPIN CAFE, na łamach którego cztery przyjaciółki doradzają jak wykreować swój wizerunek w oparciu o kolekcje e-shopu i najnowsze trendy oraz radzą jak dbać o swoją kobiecość. Premierowa linia jest już dostępna na stronie e-sklepu, zarówno w klasycznej jak i multimedialnej formie. HEPPIN .COM zaprasza do wirtualnej galerii, w której z modą można robić absolutnie wszystko!

-=- -=- -=- -=- -=-