Limited Collection kocha modę. Już za chwilę, ta najgorętsza linia ubrań Marks & Spencer trafi do polskich sklepów – w zupełnie nowej, odświeżonej formule. Jej główną inspiracją są swingujące lata 60., a samą kolekcję promuje dynamiczna i seksowna kampania reklamowa autorstwa ikony fotografii, Rankina.
Jesienna Limited Collection to ukłon w stronę barwnych lat 60., mocno obecnych na wszystkich najważniejszych pokazach mody. Użyte w kolekcji żywe kolory w połączeniu z czernią, połyskiem i stylem edgy tworzą super nowoczesny look wielkomiejskiej ulicy. Seksowne i odważne ubrania mają to wszystko, czego szukają niesforne dziewczyny szykując się na nocne party. To moda dla przebojowych i pewnych siebie kobiet, które kochają awangardę i lubią skupiać na sobie uwagę.
Autorem biało-czarnych zdjęć do kampanii reklamowej jest niekwestionowany mistrz aparatu, Rankin:
“Praca dla tak renomowanej brytyjskiej marki jak Marks & Spencer nad kampanią reklamową nowej Limited Collection była naprawdę ekscytująca. Dorastałem z M&S, marka jest mi naprawdę dobrze znana, jednak praca z Limited Collection pozwoliła mi uchwycić jej młodszą osobowość i energię dziewczyn.”
Za stylizację odpowiadał Way Perry, wydawca magazynu mody Wonderland. Do sesji zostały zaproszone trzy świeże twarze świata mody: Sophie Byron, Suki Waterhouse i Louise De Chevigny. Rezultatem są tętniące dynamiczną, miejską energią zdjęcia, które idealnie oddają charakter nowej Limited Collection.
-=- -=- -=-