Duet przerobił kilka najbardziej kultowych modeli Lee® dla kobiet, w tym seksowne dżinsy Scarlett oraz legendarną koszulę dżinsową Lee® Western. Charakter marki Lee® pozostał jednak wyraźnie widoczny, ponieważ projektanci PPQ do przeróbek wykorzystali techniki nadruku, haftu oraz zdobień.
Pokaz PPQ odbył się w piątek 16 września. Zostały na nim zaprezentowane cztery niepowtarzalne zestawy.
„Jesteśmy dumni, że mogliśmy przedstawić wspólny projekt z PPQ podczas Londyńskiego Tygodnia Mody. Uważamy, że nasze dżinsy doskonale równoważą wyrazisty i innowacyjny styl PPQ. Cieszymy się, że zarówno na wybiegu, jak i w sklepie Lee® pojawi się coś zabawnego, dostępnego i modnego, co – mamy nadzieję – przyciągnie fanów obu marek”
Nadia Kokni – Dyrektor Marketingu Konsumenckiego Lee® EMEA
„Inspiracją do współpracy z Lee® było nasze logo. Litery, które pojawią się na dżinsie, są powiększeniem złotych liter PPQ. Będą one miały postać haftów na spodniach Lee® Scarlett oraz na koszuli dżinsowej”
Amy Molyneaux – Dyrektor Kreatywny PPQ
Dwa zestawy z pokazu PPQ już następnego dnia, 17 września 2011 r., pojawiły się w salonie Lee® na Carnaby Street. Klienci będą mieli możliwość zakupu limitowanej kolekcji dziesięciu sztuk odzieży, z których każda została ręcznie ozdobiona
z niezwykłą starannością. Z okazji wprowadzenia kolekcji do sklepu została również odsłonięta specjalna witryna przygotowana przez Lee® i PPQ.