Cherrissimo – czekoladki Mieszko zawierające wiśnie w likierze z dodatkiem soku, uzyskały prestiżowy tytuł Juniora Eksportu Produktów Żywnościowych 2007, w organizowanym pod patronatem Ministra Gospodarki konkursie promującym polskie produkty zagranicą. Bombonierka Cherrissimo dostępna jest na rynku polskim i zagranicznym od połowy 2005 roku. Wyjątkowy smak czekoladek oraz innowacyjne, eleganckie opakowanie w połączeniu z przystępną ceną to atuty produktu, które znalazły uznanie między innymi w USA, Rosji, Francji, Hiszpanii czy Japonii. Wielkość eksportu Cherrissimo na przestrzeni ostatniego roku wzrosła o blisko 100 % ! i czekoladki cieszą się coraz większym zainteresowaniem zagranicznych kontrahentów. To właśnie wysokie walory jakościowe i smakowe, oryginalność wykonania i estetyka opakowania, a przede wszystkim sukcesy eksportowe odnoszone na wielu rynkach znalazły uznanie w oczach komisji przyznającej nagrody w konkursie o tytuł MISTERA I JUNIORA EKSPORTU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH. Konkurs organizowany jest corocznie przez Krajową Izbę Gospodarczą, przy współpracy Międzynarodowych Targów Poznańskich i redakcji miesięcznika „Rynki Zagraniczne” a tegoroczny patronat nad konkursem objął Minister Gospodarki. Celem konkursu jest wyróżnienie produktów żywnościowych odznaczających się szczególnymi walorami jakościowymi i ekonomicznymi oraz będącymi dobrym przykładem osiągnięć eksportowych. Konkurs służy promocji tych produktów oraz podkreśleniu roli eksportu w rozwoju gospodarki narodowej. ________________________________________________________________