Dlatego też sukces linii odzieżowej ICHI duńskiego domu mody b.young był kwestią czasu. Marka ICHI wchodzi na rynek w 1999 roku jako alternatywa dla drogich, ekskluzywnych kolekcji. Przystępna cena idzie w parze z wysoką jakością tkanin, modnym wzornictwem i niebanalnymi modelami. ICHI doskonale dopasowuje się do stale zmieniających się trendów, nigdy jednak nie odchodzi zbyt daleko od ponadczasowej prostoty i klasyki. To miejski styl łączący w sobie wygodę i kobiecość. Niemożliwe? A jednak. Niewymuszony luz, niebanalne wzornictwo, szczypta romantyzmu i odrobina humoru to przepis ICHI na modne kolekcje, które od lat cieszą się uznaniem wśród kobiet w całej Europie.
Istniejąca od 13 lat marka w chwili obecnej posiada ponad 1500 sklepów w całej Europie. Niestety w Polsce kolekcje ICHI wciąż są trudno dostępne, marka nie posiada offline’ owych salonów.
Na szczęście wielbicielki ICHI nie muszą już dłużej prowadzić żmudnych poszukiwań ulubionej marki. Internetowy klub zakupowy Markafoni.pl wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu swoich Klientów udostępnił możliwość nabycia kolekcji ICHI. Kilka dni temu marka miała swoją premierę w strefie Brand Shops w sklepie Markafoni. To nie lada gratka dla fashionistek – w strefie Brand Shops możemy bowiem kupić modele z najnowszej kolekcji ICHI – lato 2012 dostępne w sprzedaży nielimitowanej czasowo! Kolekcja ICHI w Brand Shops Markafoni będzie sukcesywnie rozszerzana – już na początku czerwca pojawią się nowe wzory i modele.
ICHI w języku japońskim oznacza „numer jeden”. Taka właśnie jest dziewczyna ICHI. Zawsze na czasie, zawsze modna, znająca najnowsze trendy, posiadająca swój niepowtarzalny styl. Zachwyca, przyciąga uwagę na każdym kroku. I uwielbia e – zakupy. A najnowszą kolekcję ICHi znajdzie w Brand Shops na markafoni.pl.