Wraz z latem do Pizza Hut zawitały lekkie dania i odświeżające napoje. Wśród nowych dań pojawiły się cztery nowe pizze na wyjątkowo cienkim cieście Tuscani a także cztery sałatki inspirowane kuchnią śródziemnomorską, którymi z powodzeniem można zastąpić danie główne w gorące dni.
Oferta „Nowe lekkie menu” to propozycja skierowana  przede wszystkim do pań odwiedzających restauracje Pizza Hut.

„Nowe pozycje w menu zostały zaprojektowane w odpowiedzi na potrzeby naszych Gości, zwłaszcza żeńskiej części. W lecie, zamawiając posiłek w restauracji, kobiety oczekują lekkich i niskokalorycznych dań z dużą ilością świeżych, sezonowych warzyw i owoców. Mając to na uwadze wprowadziliśmy cztery nowe sałatki
z różnorodnymi składnikami, spośród których Panie na pewno wybiorą coś dla siebie.” – mówi Aleksander Pałka, Senior Brand Manager Pizza Hut.

Typowo włoska Sałatka Parma to uczta dla Pań lubiących dania, których podstawa to świeże liście szpinaku oraz rukola. Dodatkowo, w sałatce znajdziemy włoską szynkę, pastę z pomidorów oraz płatki parmezanu. Całość podana jest z dodatkiem kremu balsamicznego.

Sałatka Nicea czerpie z kolei z tradycji francuskiej. W jej skład wchodzi tuńczyk, jajko, świeże ogórki i pomidory, papryka oraz oliwki. To wszystko podane na bazie sałaty, z dodatkiem sosu dijon.

Styl kolejnej sałatki nawiązuje do tradycji greckiej, w jej skład wchodzą bowiem takie składniki jak ser feta, czarne i zielone oliwki, pomidory oraz żółta i czerwona papryka. Żeby jeszcze bardziej podkreślić smak tej ostatniej, kucharze Pizza Hut przez kilkanaście minut zapiekają ją w piecu. Całość stanowi ciekawą propozycję dania głównego w wyjątkowo lekkim wydaniu.

Sałatka Salmone to propozycja, która z pewnością spotka się z uznaniem wielbicieli łososia. W jej skład wchodzą dodatkowo sałata, zielone i czarne oliwki, papryka, pomidor oraz kiełki rzodkiewki. Całość polana jest sosem miodowo-musztardowym i pokropiona cytryną.

Wszystkie sałatki z nowej oferty dostępne są w wyjątkowo korzystnych cenach od 14,90 zł do 21,90 zł.

„Wybierając dania do letniego menu, nie zapomnieliśmy także o wielbicielach naszego dania flagowego, czyli pizzy. Gościom Pizza Hut proponujemy cztery pizze na nowym bardzo cienkim cieście Tuscani z dodatkiem lekkostrawnych składników, w tym także świeżych warzyw.” – dodaje Aleksander Pałka.

Najbardziej kolorową spośród nowych smaków pizzy jest niewątpliwie Pizza Prosciutto e Ruccola, w skład której wchodzą szynka włoska, pomidorki koktajlowe, parmezan a także świeże liście rukoli, ulubionego dodatku wszystkich pań. Best Ever Margherita oraz Capriciosa to propozycje świetnie znane Gościom Pizza Hut, jednak w tym sezonie ich skład został wzbogacony o świeże warzywa oraz zioła. Z kolei Pizza Pollo con Fungi to pozycja właściwa dla amatorów połączenia marynowanego kurczaka, pieczarek oraz sosu na bazie pesto.
Nowe pizze na cieście Tuscani są dostępne w cenie 20,90 zł.

Do wszystkich nowych pozycji zaprojektowanych z myślą o lecie bardzo lubiane przez Gości Pizza Hut lemoniady oraz herbaty mrożone. W tym sezonie dostępne będą nowe smaki obydwu napojów: odświeżająca herbata z imbirem, truskawkowa oraz o smaku marakuji a także dwie oryginalne lemoniady: ogórkowa i grejpfrutowa.

„Jestem przekonany, że ze względu na liczne pomysłowe urozmaicenia w naszym menu, wprowadzone z myślą o potrzebach kulinarnych kobiet, tego lata Pizza Hut stanie się miejscem chętnie wybieranym na spotkania w gronie koleżanek i bliskich przyjaciółek.” – dodał Aleksander Pałka

Ofertę „Nowe, lekkie menu” od 3 lipca wspiera kampania outdoorowa a od 16 lipca również internetowa. Autorem plakatów oraz materiałów POS jest agencja Red8 Communications Group. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Directions. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.

Oferta „Nowe, lekkie menu” obowiązuje do 3 września.