4 sierpnia do Poznania powraca Męskie Granie – kulturalna inicjatywa sponsorowana przez markę Żywiec. W Starej Gazowni zagrają m.in. Aleksandra Kurzak, KNŻ oraz dyrektor artystyczna – Katarzyna Nosowska. Występy będzie można obejrzeć w całym kraju dzięki streamingowi online.

W tym roku Męskie Granie powraca w zaskakującej odsłonie. Dzięki udziałowi Katarzyny Nosowskiej, dyrektor artystycznej projektu, formuła wydarzenia otwiera się na nowe wrażliwości i muzyczne doznania. Na scenie pojawią się najlepsi polscy artyści reprezentujący odmienne style, przełamujący konwencje, nieustannie eksperymentujący z dźwiękiem. Zaproszeni twórcy są prawdziwi i bezkompromisowi. Chcą zachęcić publiczność do samodzielnego poszukiwania nowych brzmień oraz zapewnić jej wiele muzycznych wrażeń na najwyższym poziomie.

Poznański koncert z pewnością będzie niepowtarzalny. Na scenie zagra dziesięciu najwyższej klasy artystów. Przed publicznością staną mistrzowie opery, rocka, hip-hopu, trash metalu i elektro. Każdy
z nich inspiracji szuka w wielu nurtach, miesza style i łamie schematy. Podczas jednego wieczoru spotkają się dziesiątki muzycznych historii i różnorodne perspektywy. Zagrają Acid Drinkers, Grabek, Julia Marcell, Kamp!, KNŻ, Mitch & Mitch, O.S.T.R. Tabasko oraz sama dyrektor artystyczna – Katarzyna Nosowska. Gościem specjalnym będzie Aleksandra Kurzak w towarzystwie Orkiestry Feel Harmony pod dyrekcją Evgeny’a Volynski’ego. W tak doborowym towarzystwie pojawi się również zespół Sorry Boys – zwycięzca konkursu Nowe Męskie Granie.

„Jesteśmy przekonani, że poznański koncert Męskiego Grania będzie fantastyczny i dostarczy nam wszystkim wielu emocji. Dzięki zderzeniu artystów reprezentujących tak odmienne nurty, możemy spodziewać się zaskakujących występów, nietuzinkowych brzmień oraz twórczej energii” – mówi Marta Kuropatwińska, manager marki Żywiec.

Doskonała muzyka i niezapomniane emocje czekają nie tylko na publiczność zgromadzoną w Starej Gazowni. Tym, którzy nie będą obecni w sobotę w Poznaniu, marka Żywiec stworzyła możliwość obejrzenia koncertu na żywo dzięki transmisji online. Na stronie www.meskiegranie.pl, profilu projektu na Facebooku oraz poprzez aplikację na telefon będzie można zobaczyć występy Acid Drinkers, Grabka, Julii Marcell, Kamp!, KNŻ, Mitch & Mitch oraz Katarzyny Nosowskiej. W ubiegłym roku warszawski koncert śledziło aż 120 tysięcy internautów! W tym roku wynik może być jeszcze lepszy. Zachęcamy do oglądania – będzie to jedyna okazja, aby niezależnie od aktualnego miejsca pobytu usłyszeć najlepszych polskich artystów zgromadzonych na jednej scenie.

Męskie Granie to więcej niż muzyka. Najlepsi specjaliści od obrazu stworzyli wyjątkowe otoczenie dla dźwięku. Scenografię zaprojektowała Małgorzata Szabłowska – jedna z najbardziej znanych architektek przestrzeni, za przygotowanie oprawy świetlnej odpowiada Paweł „Spider” Pająk. Atmosferę koncertów jeszcze w czasie ich trwania będzie się starał uchwycić na płótnie mistrz graffiti – Marek LOONEY Rybowski.

W tym roku koncertom będzie towarzyszyć Arcystrefa Żywca. Jest to przestrzeń zaprojektowana przez designera, Marka Mielnickiego, gdzie będzie można nie tylko odpocząć, ale również zapoznać się z dziedzictwem najbardziej znanej marki premium Grupy Żywiec. Na wszystkich, którzy będą chcieli na dłużej zachować atmosferę tego niezwykłego wydarzenia, czekają ubrania i gadżety z unikatowej kolekcji sygnowanej logo Męskiego Grania stworzonej przez jedną z najzdolniejszych polskich projektantek – Martynę Czerwińską.

Wyłącznym sponsorem imprezy jest marka Żywiec.

Tego lata Męskie Granie zabrzmi jeszcze w następujących miejscach:
Wrocław, Browar Mieszczański – 11 sierpnia
Żywiec, Amfiteatr Pod Grojcem – 1 września


Więcej informacji o Męskim Graniu oraz materiały multimedialne na: www.meskiegranie.pl