Prawdziwa gratka nie tylko dla fanów Avril.
Już 28 marca w kinach będzie można zobaczyć ją w thrillerze pt. „Drapieżnik” gdzie gra u boku samego Richarda Gere’a.
DRAPIEŻNIK to rewelacyjny dreszczowiec o najmroczniejszych zakamarkach ludzkiej duszy utrzymany w klimacie filmu SIEDEM .
Jej pierwszy album „Let Go” sprzedał się w 15 milionach egzemplarzy i przyniósł wokalistce 8 nominacji do Grammy. Kolejny „Under My Skin” ponownie sięgnął szczytów list przebojów na całym świecie, znalazł 8 milionów nabywców i zebrał nagrody.
Na dużym ekranie zadebiutowała w „Fast Food Nation”. Użyczyła swojego głosu angielskiej wersji językowej filmu „Skok przez płot”.
A na dokładkę, prawdziwi fani będą mieli okazję usłyszeć Avril na żywo już 5 lipca we Wrocławiu gdzie odbędzie się koncert będący częścią światowego tourne zatytułowanego „THE BEST DAMN TOUR!”
Jak widać Avril Lavigne na brak zajęć nie narzeka!
DRAPIEŻNIK
Po wieloletnim tropieniu przestępstw na tle seksualnym, Errol Babbage (RICHARD GERE) zaczyna zmagać się z coraz bardziej chorobliwą podejrzliwością. Gdy znika młoda dziewczyna, Babbage wie, że winnym jest jeden z jego aresztantów. Rozpoczyna się wyścig
z czasem, gdyż kurator musi sprawdzić, który z jego licznych podopiecznych mógł stać za zniknięciem dziecka. Jednocześnie szefowie Errola, zniechęceni jego niesubordynacją, przydzielają mu stażystkę Allison Lowry (CLAIRE DANES), która, poznając tajniki pracy detektywa i kuratora sądowego, będzie zmuszona kontrolować swojego nauczyciela. Szukając bezlitosnego porywacza Babbage coraz częściej przekracza granice prawa... i zdrowego rozsądku.
DRAPIEŻNIK jest pierwszym anglojęzycznym filmem Andrew Laua, autora cenionego kryminału „Infernal Affairs – Piekielna gra”, który stał się pierwowzorem oscarowego filmu Martina Scorsese „Infiltracja”. W swoim nowym obrazie Lau nawiązuje do klasycznych thrillerów takich jak „MILCZENIE OWIEC” i „SIEDEM”, których bohaterowie często pozostawali na marginesie społeczeństwa. Podobnie jest z wypalonym długoletnimi zmaganiami z przestępcami Errolem Babbage’em. Nietypowy styl pracy i niesubordynacja kuratora doprowadzają jego zwierzchnika (RAY WISE) do szewskiej pasji. Przed wysłaniem go na przyspieszoną emeryturę, przydzielają mu młodą stażystkę. Allison Lowry ma przejąć po nim sprawy skazanych wyrokiem sądowym sprawców mordów i gwałtów na dzieciach,
a także nadzorować jego podopiecznych po wyjściu z więzienia. Wkrótce młoda agentka przekona się, że Babbage od dawna uniemożliwiał przestępcom dostęp do miejsc publicznych. Stosował przy tym groźby, a często także przemoc fizyczną. Stale dawał im także do zrozumienia, że są pod jego czujną obserwacją. Metody Babbage’a trudno uznać za legalne, ale ich skuteczność przekładała się na poczucie bezpieczeństwa wśród zwykłych obywateli.
Ponad 18-letnia praca z niebezpiecznymi „podopiecznymi” zostawiła niezatarty ślad na psychice funkcjonariusza. Babbage wie, że przyszła już pora odejść ze służby i desperacko stara się nie popaść w paranoję. Film DRAPIEŻNIK ukazuje, jak bohater próbuje przekazać całą swoją wiedzę młodej stażystce, tak aby potrafiła wniknąć w umysł przestępcy i przewidzieć jego dalsze posunięcia. Allison musi poznać teren, na którym działa tytułowy drapieżnik, zrozumieć powód jego działania oraz przewidzieć porę, w której rusza na żer.
Współpraca Allison i Errola nabiera dramatyzmu, gdy porwana zostaje nastoletnia Harriet Wells. Zdaniem Errola dziewczyna może stać się ofiarą gwałtu, a nawet morderstwa.
Przerażający obraz Andrew Laua stawia szereg aktualnych pytań na temat przemocy i granic człowieczeństwa. Twórcy przyrównują istotę ludzką do najbardziej krwiożerczych zwierząt na ziemi, które zabijając, zdobywają pożywienie albo bronią swojego terytorium. Tymczasem my zabijamy, aby...?